- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out films: jaren 00
Knock-out films: jaren 00
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
240. Takeshis' (2005) - Monsters, Inc. (2001)
1-0
-fal
-
- 2028 messages
- 2290 votes
5-1
Onderhond
-
- 87598 messages
- 12853 votes
Raar dat zo'n middle of the road dingetje zoveel stemmen krijgt.
flipsyde
-
- 858 messages
- 1712 votes
Ja, andere is onbekend, daarom denk ik. Ik heb Tau Ming Chong ook niet gezien maar vond Rescue Dawn een drol van een film.
Dus stem maar niet.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Persoonlijk vind ik het iets gekker dat in dit topic een willekeurige Aziatische film met nog geen 10% van de stemmen van de opponent er de ene na de andere Oscarwinnende publieksfavoriet uit gooit, maar afijn.
Onderhond
-
- 87598 messages
- 12853 votes
Persoonlijk vind ik het iets gekker dat in dit topic een willekeurige Aziatische film met nog geen 10% van de stemmen van de opponent er de ene na de andere Oscarwinnende publieksfavoriet uit gooit, maar afijn.
De Oscars zijn massa, en die massa zit nu eenmaal niet op het forum. Gelukkig.
flipsyde
-
- 858 messages
- 1712 votes
Betekent niet dat alle oscarwinnende films slecht zijn.
Onderhond
-
- 87598 messages
- 12853 votes
Zeg ik ook niet, betekent verder ook niet dat hier wat onbekender Aziatisch werk dat wel is.
Spetie
-
- 38871 messages
- 8161 votes
Rescue Dawn is gewoon een goede film, die Chinese film lijkt mij zeker niet beter. Niks raars aan dus. Ik vind het veel raarder dat mensen hier nog steeds stemmen terwijl ze beide films niet gezien hebben.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Rescue Dawn is gewoon een goede film, die Chinese film lijkt mij zeker niet beter. Niks raars aan dus. Ik vind het veel raarder dat mensen hier nog steeds stemmen terwijl ze beide films niet gezien hebben.
Dat laatste sowieso. (hoewel ik het ook 1 keertje heb gedaan
)
De Oscars zijn massa, en die massa zit nu eenmaal niet op het forum. Gelukkig.
Als je het forum maar klein genoeg maakt 'wint' altijd je eigen keuze.
Maar goed, ik begeef mezelf maar weer onder de massa...
Onderhond
-
- 87598 messages
- 12853 votes
Als je het forum maar klein genoeg maakt 'wint' altijd je eigen keuze.
En als je het forum maar groot genoeg maakt wint altijd de meest middelmatige film.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Misschien.
Maar die continue verbaasde digitale blikken omdat een film met 5x zo veel stemmen en een hoger gemiddelde een duelletje wint, beetje interessantdoenerij.
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3093 votes
241. Tau Ming Chong (2007) - Rescue Dawn (2006)
4-4
Spetie
-
- 38871 messages
- 8161 votes
Misschien.
Maar die continue verbaasde digitale blikken omdat een film met 5x zo veel stemmen en een hoger gemiddelde een duelletje wint, beetje interessantdoenerij.
Eens. En altijd gebeurt het als een eigen persoonlijke favoriet in het gedrag lijkt te komen.
Cosoco
-
- 10908 messages
- 5185 votes
5-4 Vrij gelijkwaardig.