- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out 2009 (Stemverplichting)
Knock Out 2009 (Stemverplichting)
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
1-1
47/64 gezien, mag nog steeds maar 18 keer stemmen, net de helft..... 
Bizarre blijft dat er mogelijk een film gaat winnen die maar door een actieve user is gezien. Wat dat betreft zorgt die stemverplichting voor een nog schevere uitslag.
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Een aantal films gezien. Maar helaas geen enkele battle waarin ik beide films gezien heb. Wachten tot de volgende ronde.
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3085 votes
1-1
47/64 gezien, mag nog steeds maar 18 keer stemmen, net de helft..... 
Bizarre blijft dat er mogelijk een film gaat winnen die maar door een actieve user is gezien. Wat dat betreft zorgt die stemverplichting voor een nog schevere uitslag.
Tja, ik las net de eerste 3 pagina's van dit topic nog maar eens door, allemaal mensen die zeiden films te zullen gaan zien om te kunnen stemmen. Maar in de praktijk..
. Ik heb ook de vorige ronde toch zeker een stuk of 10-15 films gezien om bepaalde battles te kunnen stemmen. Zal ik ook nu weer doen. Heb in dit geval wat geluk met de loting dat ik maar liefst 7 battles beide films niet gezien heb en die films allemaal nog niet hoef te zien voor deze ronde. Doel is om de volgende ronde zo'n beetje alles te kunnen stemmen.
El Topo en Mon Oncle heb ik beide al om mijn laptop, dat zijn alvast 2 extra stemmen.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Wat ik niet gezien heb, trekt me nauwelijks of is zeer lastig verkrijgbaar. Misschien aanrijding in Moskou maar eens kijken om te voorkomen dat die wint. 
Spetie
-
- 38871 messages
- 8149 votes
Tja, ik las net de eerste 3 pagina's van dit topic nog maar eens door, allemaal mensen die zeiden films te zullen gaan zien om te kunnen stemmen. Maar in de praktijk..
. Ik heb ook de vorige ronde toch zeker een stuk of 10-15 films gezien om bepaalde battles te kunnen stemmen. Zal ik ook nu weer doen. Heb in dit geval wat geluk met de loting dat ik maar liefst 7 battles beide films niet gezien heb en die films allemaal nog niet hoef te zien voor deze ronde. Doel is om de volgende ronde zo'n beetje alles te kunnen stemmen.
El Topo en Mon Oncle heb ik beide al om mijn laptop, dat zijn alvast 2 extra stemmen.
49/64 gezien. Eerste ronde was 57/256. Ik heb toch zeker wel een vijftigtal films meegepikt sinds de eerste ronde en dat zal ook deze ronde wel gebeuren. Ik ga ook proberen om zo'n beetje de hele laatste 32 te zien.
Wel bizar vind ik het dat een film of beter gezegd een mini-serie als Colditz er nog steeds in zit. Die ga ik echt niet kijken en ik mag hopen dat die er deze ronde nu eens uitvliegt.
Edit; pff in battle 19 moeten 2 films uit mijn persoonlijke top 15 tegen elkaar dat gaat pijn doen. 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Maar de enige persoon die Colditz kent, stemt 'm elke ronde verder.....
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3085 votes
1. 2LDK - Versus
0-5 wijzig stem
2. Vinyan - Memorizu
0-1
Cosoco
-
- 10908 messages
- 5185 votes
1-1
30/64 gezien. Zal er met de kerstvakantie wel weer een paar opzoeken. Volgende keer maar geen mini-series toelaten? 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Best een aantal films uit de lijst gezien, maar wel zo geloot dat ik maar zeven keer mag stemmen.
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3085 votes
Paar gunstige lotingen. Eerste vier allemaal Aziaten, nu een classic en een Tarkovsky (uit de tiplijst). In battle 32 de laatste 2 Ki-Duk's uitgerekend tegen elkaar.
Zullen allemaal snelle battles zijn.
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3085 votes
Oeps. Wist ik wel.
(Mja bekende films voor MM begrippen iig).
Cosoco
-
- 10908 messages
- 5185 votes
32 is wel een erg lastige. Ik ben er nog niet uit in ieder geval.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Mmmm heb Umberto D. wel staan thuis. Lijkt mij de mindere film... daarom heb ik 'n m ook nog niet gekeken.