• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.453 votes
Profile

Knock-out: mooiste avatar #2

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Ik ben een beetje aan het puzzelen met mijn avatar, heb nu deze ;

https://static-secure.guim.co.uk/sys-images/Guardian/Pix/pictures/2015/3/17/1426598391678/Batgirl-41-joker-variant--022.jpg

, even puzzelen welke het gaat worden zijn zo veel mooie haha!

Miszmi

• 3240 messages
  • 598 votes

Ik moet van de week ook even gaan kijken wat ik wil. Heb gelukkig nog bijna een week

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Miszmi wrote:

Ik moet van de week ook even gaan kijken wat ik wil. Heb gelukkig nog bijna een week

Tijd zat om hem nog te veranderen, let wel op; 1 of 2 dagen vooraf veranderen is handigste want anders krijgen we weer problemen met de regels.

Ajax&Filmfreak

• 3362 messages
  • 3729 votes

Makkie

Miszmi

• 3240 messages
  • 598 votes

Kondoro wrote:

(quote)

Tijd zat om hem nog te veranderen, let wel op; 1 of 2 dagen vooraf veranderen is handigste want anders krijgen we weer problemen met de regels.

Zolang je deze nog ziet, weet je dat er iets niet klopt

kinjutsu

• 1549 messages
  • 2582 votes

om welke reden ben ik geselecteerd?

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

kinjutsu wrote:

om welke reden ben ik geselecteerd?

Je hebt veel films toegevoegd en toch ook vrij actief.

eltorro

• 898 messages
  • 3054 votes

Leuk, ik doe mee!

Flat Eric

• 6443 messages
  • 1026 votes

Even een vraagje: Was het overigens niet de bedoeling dat je meedoet met je vaste gebuikelijke avatar?

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Flat Eric wrote:

Even een vraagje: Was het overigens niet de bedoeling dat je meedoet met je vaste gebuikelijke avatar?

Je mag altijd veranderen tot 1 dag vóór de start anders kunnen we de goeie niet zien.

Flat Eric

• 6443 messages
  • 1026 votes

Snap ik. Maar als ik voor mezelf spreek vind ik het juist voor de herkenbaarheid het leukst als users meedoen met hun avatar die ze zeg maar als 'vaste' avatar hier gebruiken en als zodanig te herkennen zijn. Denk aan Frankensteins bride van Hollywood007, de Joker van 606, Sharkey van HalveTamme, etc etc.

Maar goed, dat vind ik

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Flat Eric wrote:

Snap ik. Maar als ik voor mezelf spreek vind ik het juist voor de herkenbaarheid het leukst als users meedoen met hun avatar die ze zeg maar als 'vaste' avatar hier gebruiken en als zodanig te herkennen zijn. Denk aan Frankensteins bride van Hollywood007, de Joker van 606, Sharkey van HalveTamme, etc etc.

Maar goed, dat vind ik

Wat dat betreft heeft 606 al een heletijd geen Joker meer gehad maar zijn winnende Horror avatar. Iedereen mag zijn oude avatar gebruiken, verplicht veranderen is niet onze doel. Maar als een persoon denkt dat hij met een bepaalde avatar nog wel eens de winnende uit de kast kan trekken is het altijd leuk en toegestaan. Ik pak sowieso iets met the joker want dat is mijn favo personage, alhoewel ik een andere pak dan normaal. Ik snap je wel, het zou leuker zijn als je met de standaard avatar mee gaat doen maar, we kunnen niemand verplichten om je oude avatar te houden daarom is wijzigen toegestaan.

Gang_Star

• 6837 messages
  • 3401 votes

Flat Eric wrote:

Maar goed, dat vind ik

Zo beter ?

Flat Eric

• 6443 messages
  • 1026 votes

Gang_Star wrote:

(quote)

Zo beter ?

Juist! Oud, vertrouwd, herkenbaar en goed!

MovieMind

• 6943 messages
  • 0 votes

Flat Eric wrote:

Maar als ik voor mezelf spreek vind ik het juist voor de herkenbaarheid het leukst als users meedoen met hun avatar die ze zeg maar als 'vaste' avatar hier gebruiken en als zodanig te herkennen zijn. Denk aan Frankensteins bride van Hollywood007, de Joker van 606, Sharkey van HalveTamme, etc etc.

Maar goed, dat vind ik

Vind ik ook

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Hoewel mijn "Ofelia" het vorig jaar goed had gedaan wil ik toch zien wat mijn winnende zombie girl waard is in een algemene avatar KO

Nouja Gang_Star heeft toch ook een tijdlang Jason Voorhees gehad dacht ik? Dus nog niet zo oud en vertrouwd zou ik zeggen.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Ja de joker avatar, weet al niet meer hoe die eruit zag, maar ik wil een frisse start.

Dus een van de 2 Bane plaatjes wordt het, allee welke ???

MovieMind

• 6943 messages
  • 0 votes

alexspyforever wrote:

Hoewel mijn "Ofelia" het vorig jaar goed had gedaan wil ik toch zien wat mijn winnende zombie girl waard is in een algemene avatar KO

Vind deze een sterkere avatar.

alexspyforever wrote:

Nouja Gang_Star heeft toch ook een tijdlang Jason Voorhees gehad dacht ik? Dus nog niet zo oud en vertrouwd zou ik zeggen.

Moet nog steeds een beetje wennen aan scarface, vond jason ook vertrouwd bij Gang_Star.

Gang_Star

• 6837 messages
  • 3401 votes

alexspyforever wrote:

Ik heb inderdaad jarenlang een avatar van Jason Voorhees gehad, maar die heb ik inmiddels al maanden terug ingeruild voor Tony Montana. Ik vermoed dat dat al weer bijna een jaar terug is.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

606 wrote:

Ja de joker avatar, weet al niet meer hoe die eruit zag, maar ik wil een frisse start.

Dus een van de 2 Bane plaatjes wordt het, allee welke ???

Ik heb niks met dat karakter, maar als ik moest kiezen de eerste...

Gang_Star

• 6837 messages
  • 3401 votes

MovieMind wrote:

(quote)
Vind deze een sterkere avatar.

(quote)
Moet nog steeds een beetje wennen aan scarface, vond jason ook vertrouwd bij Gang_Star.

Van hororfilms is Jason Voorhees mijn favoriete killer, maar vond het logischer om die te veranderen naar de nummer 1 in mijn top 10, Scarface, en dus werd het Tony Montana. En buiten dat is er op moviemeter nog een user (die niet meer actief is) die ook uiteindelijk die avatar had.

MovieMind

• 6943 messages
  • 0 votes

Dat mag ieder voor zichzelf weten natuurlijk, maar vond Jason vertrouwd staan bij je.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

MovieMind wrote:

Dat mag ieder voor zichzelf weten natuurlijk, maar vond Jason vertrouwd staan bij je.

Uiteindelijk heb jij ook nog verschillende andere avatars gehad na je stropdas. Ik herinner me ook nog zo een man met zo een baard/ sik?

MovieMind

• 6943 messages
  • 0 votes

Ja klopt, was een beetje op zoek naar een vaste vertrouwde avatar.

Ben er nu zelfs nog niet helemaal uit, al vind ik die ik nu heb wel een aardige.

Hollywood007

• 3342 messages
  • 3835 votes

Misschien een leuk idee, een upgrade van je avatar. Voor mij The Bride 2.0 ofzo . Herkenbaar en toch anders.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

MovieMind wrote:

Ja klopt, was een beetje op zoek naar een vaste vertrouwde avatar.

Ben er nu zelfs nog niet helemaal uit, al vind ik die ik nu heb wel een aardige.

Maar toch ook bij jou als ik denk aan MovieMind denk ik aan de man in het pak, niet aan die je nu hebt. Dus het is goed zo.

Als je, je vast avatar wilt gebruiken oké, veranderen is nog steeds toegestaan.

Hollywood007 wij houden je niet tegen. Als je nog een andere wilt kun je altijd kiezen.

Flat Eric

• 6443 messages
  • 1026 votes

MovieMind die grote strakke zwart-wit stropdas vond ik mooi

606 je had een hele mooie gekleurde evil joker kan ik me herinneren

alexspyforever had inderdaad de laatste tijd teveel kleine meisjes als avatar dus die mag zijn huidige avatar behouden

Flat Eric

• 6443 messages
  • 1026 votes

En Kondoro0614 ook je joker terug.

Zo we zijn er voor iedereen uit.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Flat Eric wrote:

606 je had een hele mooie gekleurde evil joker kan ik me herinneren

Aha ja die was het inderdaad.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.