- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: mooiste avatar #2
Knock-out: mooiste avatar #2
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
![]()
vs
![]()
0-1
Edit: verrassend ook dat Mug al is uitgeschakeld. En Apollinisch was maar op het nippertje door.
galaxydriver32
-
- 1122 messages
- 361 votes
4-1 erg mooie avatar, hoewel ik niet weet wat het is.
horizons
-
- 5687 messages
- 2402 votes
4-1 erg mooie avatar, hoewel ik niet weet wat het is.
Starfleet symbool uit Star Trek lijkt me.
4-3
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
(afbeelding)
vs
(afbeelding)
0-1
Edit: verrassend ook dat Mug al is uitgeschakeld. En Apollinisch was maar op het nippertje door.
Tja voor mij is het ook vaak een kwestie van ok ik kies voor de minst lelijke. Vond het vreemd dat een hondenkop wint van een dameshoofd
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
Tja voor mij is het ook vaak een kwestie van ok ik kies voor de minst lelijke.
Het was geen kritiek, hoor.
Meestal doen die avatars het gewoon erg goed.
Waarom plaats je trouwens niet gewoon de afbeeldingen? Da's makkelijker beoordelen.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Het was geen kritiek, hoor.
Meestal doen die avatars het gewoon erg goed.
Waarom plaats je trouwens niet gewoon de afbeeldingen? Da's makkelijker beoordelen.
Omdat dat meer werk is
en als ze geen in het profiel hebben staan nog veel omslachtiger
galaxydriver32
-
- 1122 messages
- 361 votes
Het is best makkelijk, je typt gewoon de username in en dan zie je het plaatje. En dan doe je het hele ritueeltje.
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
Neem er even de tijd voor dan alex, het is veel leuker als de avatars erbij staan 
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Het is best makkelijk, je typt gewoon de username in en dan zie je het plaatje. En dan doe je het hele ritueeltje.
Ik zie toch weinig klachten van anderen, hoveren erover gaat eens zo snel
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
Ik vind het ook prettiger als de plaatjes onder elkaar staan: dat maakt het vergelijken makkelijker. En zo hebben we het altijd gedaan. Maar de beslissing hierover laat ik aan galaxydriver32: hij is de organisator.
4-4, beide niet mijn ding
galaxydriver32
-
- 1122 messages
- 361 votes
Ik bedoelde het niet verkeerd hoor alexspyforever, inderdaad eroverheen hoveren is ook makkelijk. Maar het is fijner als de plaatjes gewoon onder elkaar staan. Het neemt ook niet meer dan een klein minuutje in om de naam in te typen, openen in nieuw tablad, link kopiëren en te plaatsen.