- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Documentaire 2009
Knock-Out: Documentaire 2009
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
Stem van Dragon was te laat.
Eerste partij van de volgende ronde:
01. Mein Liebster Feind: Klaus Kinski - Earth
1-0
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3086 votes
Mag dat zo? Ik zag ook dat Dragon's stem 'te laat' was, maar de volgende battle was nog niet gepost..
Spetie
-
- 38871 messages
- 8150 votes
24 uurs regel is 24 uurs regel, als het na 24 uur dus 2-1 staat is er een winnaar, lijkt me vrij logisch.
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Zijn de stemmen van Erwinner en speranza twee know-not vs know-not stemmen of mis ik iets?
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3086 votes
Zijn de stemmen van Erwinner en speranza twee know-not vs know-not stemmen of mis ik iets?
Volgens mij stemt speranza gewoon maar lukraak op elke battle, kan me bijna niet voorstellen dat ie alles gezien heeft.
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
Earth heb ik toch een dikke 4 op?
Legan bedoelt de vorige battle. Ik hoop in ieder geval wel dat er een soort van motivering bij hoort.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Legan bedoelt de vorige battle. Ik hoop in ieder geval wel dat er een soort van motivering bij hoort.
Ja sorry, ik vind dat nogal een belangrijk onderwerp. Die moet ik zien . Een beetje stout van mij maar toch wel het belangrijkste onderwerp waar je een docu aan kan wijden imo.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
[
5 minuten later zie ik dit bericht...
nuvideo.nl/algemeen - 'School ontkomt aan bloedbad'
Zou o.a zo maar door de consumptie maatschappij kunnen komen.
Mijn dorp. Pfff
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Ja sorry, ik vind dat nogal een belangrijk onderwerp. Die moet ik zien . Een beetje stout van mij maar toch wel het belangrijkste onderwerp waar je een docu aan kan wijden imo.
Enfin, het ging mij nu niet om de docu, maar gewoon om het feit dat men blijkbaar stemt zonder minimaal één van beiden (gedeeltelijk) te hebben gezien, waardoor iemand die ze toevallig allebei heeft gezien (ik dus) overruled word. Zulk gedrag zou o.a. zeker zomaar door de consumptiemaatschappij kunnen komen?
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Het is de eerste keer dat ik een dubbele KK ben.
Vindt maar wat je er van vindt. Mijn motivatie is duidelijk.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
nu.nl/algemeen | Meisje (3) schiet 2-jarig broertje dood
Consumptie ouders...
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3086 votes
Fijne berichten op de vroege ochtend Erwinner..
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Tja, bijna iedereen op het net leest toch direct het nieuws met koffie en een broodje pindakaas?
DeCol
-
- 7009 messages
- 3022 votes
Dat is in Amerika al meerdere keren gebeurd. Tijdje terug ook nog geloof ik. Neemt niet weg dat het erg is!
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Tja, bijna iedereen op het net leest toch direct het nieuws met koffie en een broodje pindakaas?
Hier in België is dat wel zonder dat broodje pindakaas. 
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
02. Hearts of Darkness: A Filmmaker's Apocalypse - Last Waltz, The
1-0
kos
-
- 46691 messages
- 8849 votes
.
-Roald-