- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Avontuur (2009)
Knock-out: Avontuur (2009)
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Dit zijn stemmen tegen Harry Potter neem ik aan? Het gaat hier wel om de Ben-Hur van 1925. Een film met 33 stemmen (waarvan zo'n 3 of 4 van de mensen die aan dit topic meedoen)...
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ben-Hur 1925 (3,5*)
Harry Potter and the Goblet of Fire (3*)
Geen Pottertegenstem, maar een heuse Ben-Hurstem van mijn kant. Dit is ook de minste Potterfilm naar mijn mening.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Ja ik had gezien dat je'm als redelijk (goed) beoordeelde. Ik heb m zelf slechts gedeeltelijk gezien, maar vond dit juist de beste Potter die ik zag.
Maar normaal vliegen onbekende films, zeker uit de jaren 20, er zomaar klakkeloos uit. Ik had het idee dat de titel Ben-Hur iedereen op het verkeerde been zet, maar ik kan me ook voorstellen dat er nogal wat Potter haters zijn hier.
Gewoon een vraag 
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Bovendien is deze Ben-Hur 4,5* aanzienlijk beter dan de veel bekendere Ben-Hur 3* (1959). De romantiek tussen Ben-Hur en Esther wordt veel minder plat in beeld gebracht en deze film is gelukkig verschoond gebleven van special effects. Dit is in tegenstelling tot de latere versie een cinematografisch pareltje. Het enige waar je als niet gelovige even doorheen moet kijken is het feit dat de Christelijke boodschap in deze film zeer nadrukkelijk aanwezig is.
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3124 votes
En ik denken dat het om Ben-Hur uit '59 ging
.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ja ik had gezien dat je'm als redelijk (goed) beoordeelde. Ik heb m zelf slechts gedeeltelijk gezien, maar vond dit juist de beste Potter die ik zag.
Maar normaal vliegen onbekende films, zeker uit de jaren 20, er zomaar klakkeloos uit. Ik had het idee dat de titel Ben-Hur iedereen op het verkeerde been zet, maar ik kan me ook voorstellen dat er nogal wat Potter haters zijn hier.
Gewoon een vraag 
Ja, beide argumenten waren ook bij me opgekomen. Ik heb zelfs niet tegen Potter. Als het Prisoner of Azkaban was geweest had ik voor Potter gestemd.
Spetie
-
- 38871 messages
- 8155 votes
9. Great Escape, The (1963) - Ours, L' (1988)
mister blonde
-
- 12696 messages
- 5828 votes
the Great Escape was echt een avonturenfilm, ja.
6-7 dus.
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
10. Abenteuer des Prinzen Achmed, Die (1926) - Prince of Egypt, The (1998)