- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Slechtste film in top 10 voorganger
Slechtste film in top 10 voorganger
Remi
-
- 6720 messages
- 0 votes
Martyrs (4,5*)
3 films gezien, waarvan Martyrs het laagste cijfer heeft. Een van de heftigste films die ik ooit zag. Fight Club en Irreversible vind ik alleen iets beter, maar er is een grote kans dat het cijfer na herziening gaat veranderen.
misterwhite
-
- 4726 messages
- 656 votes
Irréversible (1*)
Gewoon mijn ding niet
Veel te extreem
MNV2
-
- 6932 messages
- 1900 votes
Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring, The (3.0)
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
King Kong (1933)
Hele mooie top 10. King Kong vind ik alleen wat minder. Ook al is deze film zeker de moeite waard, vond ik hem toch een van de mindere films uit de jaren '30. (voor zover ik gezien heb.) Dit door dat ik hem wat aan de lange kant vond, ondanks zijn kleine 100 minuten. Ik hem hem 3 sterren gegeven.
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Star Wars Episode IV - A New Hope (4.5*)
4 films uit je Top 10 gezien waarvan 3 keer 5.0*. Dus een slechte film heb je voorlopig nog niet in je Top 10
.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Irréversible
Ik kan er niet naar kijken. Camera werk en sfeer zijn misselijk makend. Realisme is gewoon eng, net als de afgrijselijke gebeurtenissen. Wat ook een compliment voor de makers is natuurlijk.. Ik heb er niet op gestemd omdat ik hem niet heb kunnen afkijken...
13woutie13
-
- 4384 messages
- 0 votes
Mamma Mia! 3*
Hij was net leuk genoeg voor een voldoende.
Leuke rollen van Brosnan en Meryl Streep, maar verder toch niet veel bijzonders.
13woutie13
-
- 4384 messages
- 0 votes
Vozvrashcheniye 2*
Kon me gewoon niet vermaken met deze film.
Dankzij de mooie beelden, komt hij toch wel aan 2*
Remi
-
- 6720 messages
- 0 votes
Casablanca (2,5*)
Ik heb eigenlijk vrij weinig met deze film. Ik zat me mateloos te irriteren aan Humphrey Bogart, die me totaal niets deed. Verder vind ik het wel een vermakelijk verhaaltje, maar meer niet. Misschien krijgt hij na herziening een hogere waardering.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Trainspotting, de minste van de paar 4* films die ik zie...
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2635 votes
Hoezo?
Het concept van de film is niet gek, maar ik heb me dood zitten ergeren aan de slechte effecten. Bovendien vond ik het laatste stuk dat hij in de middeleeuwen beland klinkklare onzin, en echt het dieptepunt van de film.
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith