- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out: Regisseurs 2008
Knock Out: Regisseurs 2008
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
4-13
Teleurstellende laatste 8, maar met David Lynch in ieder geval nog wel een waardige winnaar.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Het is duidelijk dat jij het helemaal niet begrijpt 
Statiegeld
-
- 340 messages
- 308 votes
5-15.
Lynch is inderdaad een klotewinnaar.
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
Het is duidelijk dat jij het helemaal niet begrijpt 
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
leg maar uit dan. 
Jou reacties over Lynch zijn zo vreselijk kortzinnig; owh, iedereen snapt er niks van, dus geven ze maar vijf sterren. Beetje triest om dat steeds te zeggen. Omdat jij geen zin hebt om je in zijn films te verdiepen, betekend het niet direct dat het slecht is. Die films hebben zoveel te bieden en zijn briljant gemaakt. Iemand die zoiets als Mulholland Dr. op het scherm weet te toveren verdiend het om te winnen. Duidelijk niet jou straatje, maar hou maar op met die domme reacties 
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
hij weet mooie plaatjes te schieten zal ik niet ontkennen maar nu heb ik nog steeds geen uitleg!
orbit
-
- 12092 messages
- 0 votes
Beste compromis.. nu zijn de dwangmatig 'vewrnieuwende' asia fanboys blij en de mensen die zich niet tot één genre beperken lijkt me.. belachelijk natuurlijk wel dat allang niet meer op kwaliteit wordt gestemd, maar speciaal vanwege antipathieën tegen vermeende amerikaanse producten of geaccepteerde klassiekers.
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
Daar ga je dus al...
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
waar naartoe, mullholland dr.? 
Begint een beetje kinderachtig te worden. Wat wil je, uitleg over hoe zijn films precies in elkaar steken? Dat verdient zo'n emo;
Lees anders de topics door, daar krijg je genoeg uitleg...
Adrenal
-
- 1381 messages
- 0 votes
Lynch heeft met The Straight Story en The Elephant Man ook twee mooie toegankelijke films gemaakt.
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
Begint een beetje kinderachtig te worden. Wat wil je, uitleg over hoe zijn films precies in elkaar steken? Dat verdient zo'n emo;
Lees anders de topics door, daar krijg je genoeg uitleg...
lynch stemmers
ik snap er niks van,
5* 
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Lynch heeft met The Straight Story en The Elephant Man ook twee mooie toegankelijke films gemaakt.
Uiteraard, maar het is duidelijk dat combi niet op die films doelt, anders is ie' wel heel dom 
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
die bedoel ik ook niet idd, straight story niet gezien trouwens!
Tommeh
-
- 7317 messages
- 3295 votes
Terwijl The Straight Story toch nog een diepere laag heeft.
6 Lynch films gezien met een score van 4.4 gemiddeld. Een waardige winnaar dus!