- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out: Actiescènes
Knock Out: Actiescènes
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Zekers. De laatste 16:
2x Chan
3x Woo
2x oorlogsscene uit gevestigde oorlogsdrama's (waar de actie niet primair is)
2X Terminator
En dan ook nog primair blockbusters met oa The Matrix een Die Hard en Heat er nog bij. Ik kan het me wel voorstellen, maar ergens vind ik het toch een beetje suf.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
MM is dan ook nooit een site geweest waar je als actiefan interessante titels kan opdoen. Ga er regelmatig naar op zoek, maar je zoekcriteria instellen op > 3,25 * is vaak al nefast.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Zekers. De laatste 16:
2x Chan
3x Woo
2x oorlogsscene uit gevestigde oorlogsdrama's (waar de actie niet primair is)
2X Terminator
En dan ook nog primair blockbusters met oa The Matrix een Die Hard en Heat er nog bij. Ik kan het me wel voorstellen, maar ergens vind ik het toch een beetje suf.
Tja, dat is het principe van een KO, net als de democratie kent het een nivellerend effect.
Bovendien moet ik bekennen ditmaal toch behoorlijk tevreden te zijn met de laatste 16. OK, Ik mis Rambo 4, maar met 2 keer Hard Boiled (zeer terecht overigens) en AN (ook terecht) hoor je mij niet klagen. Daarbij hebben al die obscure HK actiefilms vaak toch een uitwerking die te wensen over laat.
Welk onbekende actiescenes zijn dan zo veel beter dan deze laatste 16?
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
AN had niet eens mee hoeven doen. Als actiescene stelt het twee keer niks voor.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
AN had niet eens mee hoeven doen. Als actiescene stelt het twee keer niks voor.
En toch gaat die winnen... 
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
We beoordelen hier toch de actiescenes en niet de films? Dan moet je maar een actiefilm knock-out organiseren. Bovendien trek ik die aanname over de uitwerking in twijfel.
Daar ben ik het mee eens. Ik vind AN een meesterwerk, maar die actiescene an sich heeft echt niets bij de laatste 16 te zoeken.
Zodat 90 % van de users hier kan zeggen 'nee Ramon, dat komt nog niet eens in de buurt van de 16 actiescenes die hier geplaatst zijn'? Ik kijk wel uit!
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
En toch gaat die winnen... 
Het zou mij niks verbazen. Maar ook enkel omdat iemand vergeten is wat Kubrick scenes toe te voegen.
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Ok dan! Dan durf ik jou, gezien je smaak, deze film wel aan te raden.
djelle
-
- 6070 messages
- 0 votes
Haha, wat is dat? De Chinese Rambo? 
Rambo kijk je ook eigenlijk voor het lompe personage onder andere, de trailer geeft aan dat er waarschijnlijk niet zo'n type op de voorgrond komt (ziet er me eerder een pure actionteam-flick uit). Verder zie ik Rambo nog niet gauw zo'n acrobatische martial arts doen, dus ik betwijfel of de aanrader doeltreffend zal zijn. 
5-8 overigens
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3124 votes
6.Shi Mian Mai Fu(House of Flying Daggers): Jin vs Leo - Heat: bankoverval
1-0
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3124 votes
Ziet er tof uit moet ik zeggen.Wat mij betreft komt deze Knock-out er volgende keer gewoon weer, als er genoeg animo voor is en als de mensen het ook leuk vinden natuurlijk, dan kan hier zo een scene van in.Ik zou dan evt. nog wel weer een verdubbeling van de lijst aandurven om meer variatie te krijgen en dus ook wat meer scenès uit onbekende films om zo wat tips op te doen.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Damn wat is dit moeilijk absolute finale voor mij dit duel
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
We beoordelen hier toch de actiescenes en niet de films? Dan moet je maar een actiefilm knock-out organiseren. Bovendien trek ik die aanname over de uitwerking in twijfel.
Ik heb het ook enkel over de actiescenes. Qua cinematografie, editing en sound effects vind ik die vaak beduidelnd knulliger
Daar ben ik het mee eens. Ik vind AN een meesterwerk, maar die actiescene an sich heeft echt niets bij de laatste 16 te zoeken.
Oneens, de scene van Apocalypse Now is zowel qua opbouw, spanning en explosiviteit briljant. En schitterend in beeld gebracht.
Zodat 90 % van de users hier kan zeggen 'nee Ramon, dat komt nog niet eens in de buurt van de 16 actiescenes die hier geplaatst zijn'? Ik kijk wel uit!