- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out: Horrorfilms (2008)
Knock Out: Horrorfilms (2008)
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Denk dat je de definitie ervan iets te serieus neemt. Halloween, Nigthmare on Elmstreet, Scream.. dat zijn slashers. Niet een film waarin een lompe schijterd 2 á 3 mensen vermoord.
Zonder Psycho waren er misschien geen Halloween, Friday the 13th etc. Toch een belangrijke film in horrorhistorie.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Denk dat je de definitie ervan iets te serieus neemt. Halloween, Nigthmare on Elmstreet, Scream.. dat zijn slashers. Niet een film waarin een lompe schijterd 2 á 3 mensen vermoord.
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Nou goed, 't is maar net wat je onder 'horror' verstaat
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
Zonder Psycho waren er misschien geen Halloween, Friday the 13th etc. Toch een belangrijke film in horrorhistorie.
Misschien was er dan wel een betere film gekomen die als template zou gebruikt worden voor de latere slasher iconen en hadden we veel betere reeksen gehad.
En zo is Psycho misschien wel verantwoordelijk voor een hoop middelmatige slashers en brakke vervolgen. Tssss.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Ongeacht hoe goed/slecht Psycho is of in hoeverre het een inspiratiebron is geweest, de tegenstander is hier gewoon van buitencategorie. Dus dan doet de kwaliteit van Psycho er helemaal niet meer toe 
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Misschien was er dan wel een betere film gekomen die als template zou gebruikt worden voor de latere slasher iconen en hadden we veel betere reeksen gehad.
En zo is Psycho misschien wel verantwoordelijk voor een hoop middelmatige slashers en brakke vervolgen. Tssss.
Op mij totaal niet van toepassing want ik heb enorm genoten van alle middelmatige slashers en brakke vervolgen in mijn verleden en nu nog steeds. Vannacht nog. Bedankt Hitchcock!
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
"Misschiens" zijn op iedereen van toepassing. Aangezien het altijd beter kan.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Veel beter dan Psycho zie ik het in 1960 niet gedaan worden. Uitstekende template wat mij betreft.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Wijzig stem. Ga toch voor de betere film.
5-8
Volgende ronde 
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Eigenlijk niet eens zo erg dat Psycho door is. Zeker als ik me bedenk dat Saw er ook nog in zit.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
Veel beter dan Psycho zie ik het in 1960 niet gedaan worden. Uitstekende template wat mij betreft.
Misschien wel, misschien niet ... zonder Psycho was er wel een andere film geweest waar net hetzelfde over gezegd zou worden.
damianodebeste
-
- 838 messages
- 0 votes
Eigenlijk niet eens zo erg dat Psycho door is. Zeker als ik me bedenk dat Saw er ook nog in zit.
Wat zit saw er nog steeds in. Ik saw en hostel allebei niks aan maar dan vind ik hostel nog beter.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
5e ronde: 9 punten, 2 verschil (8 battles)
1. Alien - A Nightmare on Elm Street
2. The Omen ('76) - Halloween
3. Night of the Living Dead - Child's Play
4. The Exorcist - The Wicker Man
5. Day of the Dead - Gremlins
6. The Texas Chainsaw Massacre ('74) - The Thing
7. The Fly - Saw
8. The Ivasion of the Body Snatchers ('78) - Psycho
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
1-0
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Misschien wel, misschien niet ... zonder Psycho was er wel een andere film geweest waar net hetzelfde over gezegd zou worden.
Dat zal wel helemaal waar zijn. Maar wat is je punt nu?
Jayvie
-
- 964 messages
- 0 votes
1/8 finales: 9 punten, 2 verschil (8 battles)
2. The Omen ('76) - Halloween
3. Night of the Living Dead - Child's Play
4. The Exorcist - The Wicker Man
5. Day of the Dead - Gremlins
6. The Texas Chainsaw Massacre ('74) - The Thing
7. The Fly - Saw
8. The Ivasion of the Body Snatchers ('78) - Psycho
Gewoon effe een vraagje: mag jij als niet-organisator dat ook doen?
Ah, je hebt gewoon van vorige ronde de winnaars op chronologische volgorde gezet zie ik..
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
Dat zal wel helemaal waar zijn. Maar wat is je punt nu?
Dat "misschien" statements evenveel waarde hebben als toekomstvoorspellingen op basis van theezakjes.
2-2 Alien, al faalt de film toch als horrorfilm.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
3-2
Ah, je hebt gewoon van vorige ronde de winnaars op chronologische volgorde gezet zie ik..
Ja, volgens mij gebeurde dat tot nu toe elke keer.
Jayvie
-
- 964 messages
- 0 votes
3-2
Ja, volgens mij gebeurde dat tot nu toe elke keer.
My bad dan, ik dacht dat het de gewoonte was om te randomizen.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Dacht ik ook...