- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- KO: Filmduo's
KO: Filmduo's
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7938 votes
6. Stan Laurel & Oliver Hardy (Diversen) - Butch Cassidy and The Sundance Kid: Butch Cassidy & The Sundance Kid
1-0
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Oef, Laurel & Hardy is natuurlijk wel hét duo. Bijzonder komisch ook. Ga desalniettemin voor Cassidy and the Sundance Kid. De eindscène had wel een indrukwekkend effect op hun ehh.. duoness.
1-1
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
2-1 enige echt waardige winnaars imo, onafscheidelijk duo. Helaas hier op MM verschrikkelijk ondergewaardeerd/onbekend, dus deze KO winnen zou het duo nog wat eer geven.
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
2-1 enige echt waardige winnaars imo, onafscheidelijk duo. Helaas hier op MM verschrikkelijk ondergewaardeerd/onbekend, dus deze KO winnen zou het duo nog wat eer geven.
3-1
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
4-1 niet echt mijn ding,, maar geweldig duo natuurlijk.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 messages
- 5447 votes
7. Pulp Fiction: Jules Winfield & Vincent Vega - 48 Hours: Jack Cates & Reggie Hammond
0-1 geweldig duo, uit de tijd dat Murphy nog grappig was 
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
0-1 geweldig duo, uit de tijd dat Murphy nog grappig was 
Mee eens, maar Jules en Vincent vind ik beter. Dit duo, of Tyler Durden en The Narrator mag winnen wat mij betreft.
1-1
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 messages
- 5447 votes
Cates & Reggie Hammond is gewoon het schoolvoorbeeld voor alle verdere actiefilms als Lethal Weapon, Die Hard (3), Rush Hour, Beverly Hills Cop en noem maar op, die ook met een geweldig politieduo in de hoofdrol zitten.
Kraay
-
- 6190 messages
- 1474 votes
Cates & Reggie Hammond is gewoon het schoolvoorbeeld voor alle verdere actiefilms als Lethal Weapon, Die Hard (3), Rush Hour, Beverly Hills Cop en noem maar op, die ook met een geweldig politieduo in de hoofdrol zitten.
Beverly Hills Cop is niet echt te vergelijken met de andere films, Rosewood & Taggart zijn niet de hoofpersonen, dat is Axel Foley (Eddy Murphy)
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
8. Fight Club: Tyler Durden & The Narrator - Lethal Weapon: Riggs & Murtaugh
0-1
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
veel meer een duo
Vind ik niet. Wat heeft Norton een hulp gehad van Pitt bij het opzetten van de Fight Club
Zonder Tyler had de Narrator deze club nooit op kunnen richten. Riggs en Murtaugh vind ik overigens ook geweldig.