- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- KO: Filmduo's
KO: Filmduo's
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
5-5 vorige uitslag is onzinning Murphy en Nolte zijn een 100 keer beter duo dan de twee heren uit Pulp
fiction die slechts drie scenes echt delen.
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
5-5 vorige uitslag is onzinning Murphy en Nolte zijn een 100 keer beter duo dan de twee heren uit Pulp
fiction die slechts drie scenes echt delen.
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
en nu stem je voor in principe 1 en dezelfde persoon 
Dat maakt toch helemaal niks uit voor het duo op zich? Twee acteurs, twee karakters,...
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
Dat maakt toch helemaal niks uit voor het duo op zich? Twee acteurs, twee karakters,...
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3123 votes
Tot aan het einde van Fight Club zit je toch echt naar een duo te kijken.2 personages(acteurs) die samen praten, drinken en vechten.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
De eerste 2/3 van de film zit ik gewoon naar een duo te kijken. Bovendien vind ik de heren in Leathal Weapon totaal niet bijzonder
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
De eerste 2/3 van de film zit ik gewoon naar een duo te kijken. Bovendien vind ik de heren in Leathal Weapon totaal niet bijzonder
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ach tegen een betere tegenstander had ik tegen hun gestemd.
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3123 votes
Kwartfinale
1.Beavis & Butt-Head (Diversen) - Fear and Loathing in Las Vegas: Raoul Duke & Dr. Gonzo
2.Fight Club: Tyler Durden & The Narrator - Wild at Heart: Lula & Sailor
3.Stan Laurel & Oliver Hardy (Diversen) - Midnight Cowboy: Ratzo & Joe Buck
4.Léon: Léon & Mathilda - Pulp Fiction: Jules Winfield & Vincent Vega
tot 9, 2 verschil
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Jammer, battle 3 zo sterk en 4 zo zwak.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
1.Beavis & Butt-Head (Diversen) - Fear and Loathing in Las Vegas: Raoul Duke & Dr. Gonzo
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
2-2
Ik vind ze vreselijk, maar ze voldoen gewoon te goed aan het criterium als 'beste duo'
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
2-4 aangezien ze vreselijk zijn voldoen ze er absoluut niet aan. Vreselijk irritant duo.