• 177.969 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.371.015 votes
Profile

KO: Filmduo's

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

The Last wrote:

maar Leon & Mathilda vind ik totaal geen eenheid, ze werken weliswaar (ongeveer) samen, maar er leeft n.m.m. totaal geen 'duo-chemie' tussen die twee.:P

Totaal mee oneens.

Kraay

• 6190 messages
  • 1474 votes

Beste Macmanus, niet beledigend aanvallend of tactisch bedoelt, maar ik ben gewoon nieuwsgierig: Heb jij Beverly Hills Cop eigenlijk wel eens gezien? (geen stem aangetroffen)

The Last

• 7169 messages
  • 0 votes

Knisper wrote:

Totaal mee oneens.

Daar hebben we wat aan. Zoals ik al eerder zei: 't is maar net hoe je het allemaal ziet. En nu kap ik echt.

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Mathilda en Leon werken duidelijk samen. Neem nou zo'n scene dat ze samen met een verrekijker op de uitkijk zijn. In mijn boek ben je dan een duo, maar goed, een echt belangrijke discussie vind ik het ook niet echt.

Arkadi.

• 797 messages
  • 870 votes

4-7

Legan

• 18121 messages
  • 4947 votes

Bij een duo zie ik voornamelijk een stel die actief met elkaar bezig zijn. Neem Beavis & Butthead, Tom & Jerry, Jackie Chan & Chris Tucker in Rush Hour, Will Smith & Tommy Lee Jones in Men in Black, etc... Zij vullen elkaar constant aan, gaan constant met elkaar om, er is een constante chemie tussen beiden, etc... Bij Léon is dat nauwelijks want beiden zijn eenlingen vanaf de eerste seconden en blijven dat ook gedurende de film.

Arkadi.

• 797 messages
  • 870 votes

Lol Legan ..

Is al eerder vermeld dat ze in Leon naar mate de film vordert ze echt wel een duo gaan vormen.

Dit is dermate overtuigend dat ze wat mij betreft een van de betere in deze KO zijn.

Maar je hebt gelijk..in het eerste deel waren het eenlingen. Ook eenlingen kunnen trouwens een prachtig duo vormen .

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Kraay wrote:

Beste Macmanus, niet beledigend aanvallend of tyactisch bedoelt, maar ik ben gewoon nieuwsgierig: Heb jij Beverly Hills Cop eigenlijk wel eens gezien? (geen stem aangetroffen)

Ja heb BHC en 48 hours ooit wel eens gezien. Maar te lang geleden om er echt een goede stem op uit te brengen. Maar kan me de strekking nog wel herinneren verder. Ook soms wel eens half blijven hangen toen de films op sbs kwamen ofzo (wat nog best geregeld is)

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Legan wrote:

Bij een duo zie ik voornamelijk een stel die actief met elkaar bezig zijn. Neem Beavis & Butthead, Tom & Jerry, Jackie Chan & Chris Tucker in Rush Hour, Will Smith & Tommy Lee Jones in Men in Black, etc... Zij vullen elkaar constant aan, gaan constant met elkaar om, er is een constante chemie tussen beiden, etc...

Gat zijn meer buddies, Een bepaald slag duo. Leon vind ik hooguit ee zwak duo. Buddies is een ander verhaal. Laurel & Hardy is een geweldig duo, maar zijn geen buddies.

Legan

• 18121 messages
  • 4947 votes

Reinbo wrote:

Gat zijn meer buddies, Een bepaald slag duo. Leon vind ik hooguit ee zwak duo. Buddies is een ander verhaal. Laurel & Hardy is een geweldig duo, maar zijn geen buddies.

Tom & Jerry buddies? Dat zie ik niet. En wat dat betreft zijn Laurel & Hardy dan ook buddies. Tenminste, volgens jouw redentie. Buddies gaan gewoon vaak hand in hand met duo's.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

4-8

Kraay

• 6190 messages
  • 1474 votes

3. Wild at Heart: Lula & Sailor - Hotaru no haka: Seita & Setsuko

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

1-0

Legan

• 18121 messages
  • 4947 votes

2-0

Dragon

• 62559 messages
  • 4509 votes

3-0

Kraay

• 6190 messages
  • 1474 votes

Legan wrote:

(quote)
Tom & Jerry buddies? Dat zie ik niet. En wat dat betreft zijn Laurel & Hardy dan ook buddies. Tenminste, volgens jouw redentie. Buddies gaan vaak hand in hand met duo's.

Buddies zijn wat mij betreft wel altijd (echte) duo's, alleen hoeft een (echt) duo niet uit buddies te bestaan.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

3-1 Geliefden zijn geen duo's!

Badalamenti

• 23135 messages
  • 3565 votes

4-1

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

The One Ring wrote:

Absoluut wel. Een van de sterkste zelfs die er nog over zijn. En zouden broer en zus wel een duo kunnen zijn? Zijn Bonnie & Clyde volgens jou een duo?

Lula & Sailor zijn absoluut meer dan geliefden. Ze zijn samen op de vlucht voor moeder, de politie en weet ik niet wat.

Maar goed. Wie weet is het goed eerst een duo te definiëren voor er een KO wordt gestart. Toch ben ik ervan overtuigd dat er een écht duo gaat winnen.

Arkadi.

• 797 messages
  • 870 votes

The One Ring wrote:

Wat een vreemde constatering.

Zijn vele film waar geliefden een prachtig duo vormen.

Mag toch ook hopen dat mijn partner en ik in real life toch ook wel een duo zijn, anders is er iets goed mis

Kraay

• 6190 messages
  • 1474 votes

The One Ring wrote:

Niet mee eens, het is ook al vaker voorbij gekomen. Lula & Sailor beleven genoeg volgens mij om een echt duo te zijn, Jack & Rose bijv daarentegen stellen weer niks voor, maar dat heeft niets met hun verliefdheid te maken

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

The One Ring wrote:

Broer en zus wel?

5-1

Daarbij, de relatie tussen Sailor en Lula gaat wel wat verder dan geliefden.

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

5-2

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

(quote)

Absoluut wel. Een van de sterkste zelfs die er nog over zijn. En zouden broer en zus wel een duo kunnen zijn? Zijn Bonnie & Clyde volgens jou een duo?

Lula & Sailor zijn absoluut meer dan geliefden. Ze zijn samen op de vlucht voor moeder, de politie en weet ik niet wat.

Maar goed. Wie weet is het goed eerst een duo te definiëren voor er een KO wordt gestart. Toch ben ik ervan overtuigd dat er een écht duo gaat winnen.

Als ik aan het woord duo denk, denk ik inderdaad meer aan vrienden. Aan non-seksuele relaties. Als het dieper gaat dan veranderen duo's in geliefden inderdaad. Bonnie & Clyde zijn een twijfelgeval, omdat ze inderdaad naast hun liefde nog een carriére met elkaar delen. Lula en Sailor kunnen eveneens zo gezien worden als je wilt, maar ik vind het toch net niet.

Het is inderdaad een beetje afhankelijk van de definiëring en ik vind geliefden nog lang niet zo onlogisch als aartsvijanden als Dracula en Van Helsing.

Kraay

• 6190 messages
  • 1474 votes

The One Ring wrote:

(quote)

Als ik aan het woord duo denk, denk ik inderdaad meer aan vrienden. Aan non-seksuele relaties. Als het dieper gaat dan veranderen duo's in geliefden inderdaad. Bonnie & Clyde zijn een twijfelgeval, omdat ze inderdaad naast hun liefde nog een carriére met elkaar delen. Lula en Sailor kunnen eveneens zo gezien worden als je wilt, maar ik vind het toch net niet.

Het is inderdaad een beetje afhankelijk van de definiëring en ik vind geliefden nog lang niet zo onlogisch als aartsvijanden als Dracula en Van Helsing.

vijanden zijn inderdaad over het algemeen belachelijker en die filter ik er volgend jaar op een paar na uit.

Co Jackso

• 21924 messages
  • 2791 votes

5-3

jasha

• 1540 messages
  • 1087 votes

6-3

ROOSKY

• 29923 messages
  • 7938 votes

6-4

DVD-T

• 15565 messages
  • 3123 votes

7-4 mag van mij winnen

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

8-4

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.