- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- KO: Filmduo's
KO: Filmduo's
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
1-3 enige beetje kwalitatieve duo dat er nog inzit.
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
0-1 geen twijfel, beide zwak
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Vergeleken met de overgebleven concurrentie bedoelde ik.
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
3-4 heb de dikke en de dunne nooit leuk gevonden eigenlijk.
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
Vergeleken met de overgebleven concurrentie bedoelde ik.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
3-4 heb de dikke en de dunne nooit leuk gevonden eigenlijk.
[Preketero]
-
- 8531 messages
- 2450 votes
Het ontstaan van jumpen
Kreeg ik eens doorgemaild, best hilarisch!
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Halve finalisten:
Fear and Loathing in Las Vegas: Raoul Duke & Dr. Gonzo
Wild at Heart: Lula & Sailor
Stan Laurel & Oliver Hardy (Diversen)
Pulp Fiction: Jules Winfield & Vincent Vega
Vind het toch een redelijk aansprekend rijtje. Heb wel een duidelijke voorkeur, dus zou het wel weten met de loting...
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ik kan me in de bovenste 3 prima vinden. Laatste is leuk, maar niet voor de laatste 4. Mis Cheech & Chong 
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Ik krijg gelijk weer een glimlach op mijn gezicht na het zien (voor de tigste keer) van je fragment Reinbo. Wat een prachtig duo.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
1-3 enige beetje kwalitatieve duo dat er nog inzit.
Know not in het kwadraat
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Ja dan heb ik inderdaad andere criteria. Allereerst kijk ik of ik het een duo vind. Bij aartsvijanden vond ik dat niet. Maar als ik het een duo vind dan kijk ik of ik het duo leuk of boeiend vind, hangt af van het type duo. Bij de dikke en de dunne is het doel komisch en leuk te zijn en dat werkt totaal niet op MIJ. De dikke en de dunne zijn MIJ te oubollig. Daarom niet mijn favoriete duo.
Jouw manier van kijken naar een duo vind wel erg klinisch. Dus je vind (mischien) L&H vreselijk maar omdat ze samen dingen ondernemen en onlosmakelijk verbonden zijn. Mogen ze hier winnen?
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Nee hoor ik vind ze niet vreselijk (vind Chaplin wél vreselijk). Maar mijn favoriet is een andere.
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Wil je het echt weten? haha ik dacht misschien kom je nog met een leuk filmpje dat ik nooit gezien had, maar dit is met de muziek bijna het ergste wat je me kan aan doen.
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Nee hoor ik vind ze niet vreselijk (vind Chaplin wél vreselijk). Maar mijn favoriet is een andere.
Staat ook misschien tussen haakjes. Was meer omdat ik me afvroeg of dit hypothetischee voorbeeld mogelijk was binnen je duo afweging. Dat je een duo dus eigenlijk vervelend vindt, maar je er wel op stemt omdat ze voldoen aan je criteria?
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ik heb ook veel op L&H gestemd omdat zij gewoon een geweldig duo zijn. Die een perfecte synergie hebben gevonden. Maar mochten ze in de volgende ronde Sailor & Lula of Raoul Duke & Dr. Gonzo treffen, dan stem ik niet op ze. Beide zijn als duo wellicht iets minder op elkaar ingespeeld maar in hun context spreken ze mij veel meer aan.
En dat je niet om dat filmpje kan lachen pleit niet voor je.... Wat vind OH ervan?
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
L&H mogen ook winnen wat mij betreft. Ben vooralsnog blij dat Leon & Mathilda eruit liggen, hoewel ik wel verbaasd ben over het feit dat ze zo ver zijn gekomen. Onterecht natuurlijk, verre van een echte duo.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
En dat je niet om dat filmpje kan lachen pleit niet voor je.... Wat vind OH ervan?
Vreselijk onnozel. L&H altijd al saaie bananenschil humor gevonden.
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Bij L&H moet ik toch steeds aan Lernout & Hauspie denken hoor, zat mij al af te vragen waar jullie het over hadden