- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out: Mooiste Actrice (2008)
Knock Out: Mooiste Actrice (2008)
Dragon
-
- 62559 messages
- 4509 votes
Battle 41
Olivia de Havilland

Chloë Sevigny

Kelly Macdonald

kos
-
- 46688 messages
- 8846 votes
lol@battle 38. Te slechte smaak hier gewoon.
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Ik vraag me trouwens af wat Legan met de foto's gedaan heeft.
Misschien was het beter om toch voor google-links te gaan, want nu gaat het veel te snel om foto's op te kunnen zoeken.
.Mwoa, je moet het voorzien van commentaar en klagen niet te gauw met elkaar willen verwarren. Bovendien is er natuurlijk niemand die duizenden linkjes een voor een gaat nakijken.
Ik heb korte tijd later de links van (uit mijn hoofd) een 100-tal namen gepost, zodat men daar naar kon kijken. Respons 0,0.
En bij de uiteindelijke publicering van de lijst nogmaals hetzelfde verzoek. Respons 0,0.
Al met al heeft men ruim 1 maand gehad voor het doen van suggesties en als je dan het aantal reacties ziet... Gelukkig wist ik al van te voren dat de eerste KO zonder geouwehoer nog uitgevonden moest worden en dat blijkt maar weer; ongeacht van de moeite die je erin steekt. Dat bewijst maar weer eens:
De beste stuurlui staan altijd aan wal 
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3085 votes
Battle 42
Sophia Loren

Estella Warren

Jeanne Crain

Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3085 votes
0-0-1
De beste stuurlui staan altijd aan wal 
Daarom heb ik ook nergens geklaagd, ook al maak ik een kleine opmerking zoals 'er zijn betere foto's te vinden'. Dan had ik daar maar eerder de moeite voor moeten nemen, jij hebt er nog al wat tijd ingestoken en daarom zijn klagende mensen ook niet echt fijn. Bovendien hadden ook zij de kans er wat aan te doen, mja.. ik ben je iig dankbaar voor het vele werk en zal verder dus ook niet klagen

Kraay
-
- 6190 messages
- 1474 votes
Lohan en Hayworth wisten samen nog net 1 stem te behalen tegen Brittany Murpy
2 van de knapste (Mean Girls
) er gelijk tegen zo'n standaard chick 
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Plaats gewoon een nieuwe ipv door te stemmen.
Kate Mara

Bobbie Phillips

Fann Wong