• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.990 votes
Profile

Knock-out: mooiste avatar

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

Moeilijk keuze, The One Ring heeft een heel mooi avatar met een filmbeeld dat ook als avatar werkt. Die van Onderhond is dan weer origineler en zeer intrigerend met die rode oogjes.

Toch maar voor OH.

13-12

edit: heel knappe finale trouwens met 2 van m'n favoriete avatars

The Last

• 7169 messages
  • 0 votes

14-12

Gizzmann

• 5617 messages
  • 2839 votes

Gun beide de overwinning

14-13

xSarah

• 476 messages
  • 820 votes

15-13

The Last

• 7169 messages
  • 0 votes

En we hebben een winnaar: The One Ring.

Terecht wat mij betreft! Gefeliciteerd!

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

Het is heus, het is waar, er is een winnaar. The One Ring, gefeliciteerd

En Apollinisch bedankt voor de organisatie.

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Gefeliciteerd TOR!

Niet mijn favoriet, maar toch wel een acceptabele avatar.

(afbeelding)

En vermoedelijk de snelste KO met een duur van 3 dagen, 10 uur en 16 minuten.

[Preketero]

• 8531 messages
  • 2450 votes

Bedankt Apollinisch en gefeliciteerd The One Ring!

P8rb

• 10773 messages
  • 1820 votes

TOR zijn avatar is zeker mooi ja. Bedankt voor de organisatie, Apollinisch!

The Last

• 7169 messages
  • 0 votes

Idd, niet te vergeten: Bedankt Apollinisch!

Onderhond

• 87594 messages
  • 12840 votes

Gefeliciteerd TOR . Mooie avatar, al had ik liever zelf een finale gezien tussen Apollinisch en Alastor (en was ik dus zelf liever verloren van Apollinisch in de finale).

Ben zelf nog steeds erg blij met m'n avatar, aan enkele commentaren te zien heeft hij ook wel het juiste effect (en nee, het contrast is echt zoals het hoort te zijn ).

Verder Apollinisch nog bedankt voor de organisatie. In jouw plaats had ik mijzelf een makkelijker parcours geloot

Kraay

• 6190 messages
  • 1474 votes

Hartstikke bedankt Apo,

Een droom die uitkwam.

Nu maar wachten tot volgend jaar

P8rb

• 10773 messages
  • 1820 votes

Onderhond wrote:

al had ik liever zelf een finale gezien tussen Appol. en Alastor

Dat was nou ook precies de finale waar ik op hoopte.

• 31148 messages
  • 5448 votes

Fantastische winnaar. Vind de avatar van The One Ring zeker de moeite en de mysterieuze man die loopt (Third man) zorgt dat de avatar een vorm van beweging heeft. Vind ik natuurlijk...

Apollinische natuurlijk bedankt voor de organisatie. Moeten we volgend jaar zeker opnieuw doen. Heel leuke KO dit.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Jullie allemaal bedankt voor de fanatieke deelname! Het was een leuke KO die wat mij betreft herhaald gaat worden.

En hoewel hij natuurlijk nooit in de finale had mogen komen ^^, felicitaties voor The One Ring.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Mooie winnaar. had liever MXO vs Dutchtuga gezien, maar deze mochten er ook wezen.

Was leuk om alle avatars een kritisch te beschouwen. Een duidelijke visual is essentieel. Het liefst dan eentje die bij de user past. Daarin vond ik die van OH net iets beter, maar OR had de mooiere visual.

• 31148 messages
  • 5448 votes

Wel leuk dat er ook veel gebruikers zijn die deze KO zo hard hebben aangetrokken en van avatar zijn veranderd.

Kraay

• 6190 messages
  • 1474 votes

Film Pegasus wrote:

Wel leuk dat er ook veel gebruikers zijn die deze KO zo hard hebben aangetrokken en van avatar zijn veranderd.

Ik was nooit zo trots op mn stick dude, en deze ko was de doorslag om te veranderen (ook al verloor hij met 5-6 van wat later een 4e ronde avatar bleek).

• 31148 messages
  • 5448 votes

Als je een betere avatar vindt waar je meer tevreden over bent, waarom niet natuurlijk.

Arkadi.

• 797 messages
  • 870 votes

Wel dit was een succes volgens mij. Gaf wel een soort broederschap.

Mooi gedaan Apollinisch.

Edit: hoe lang ik ook blijf op deze site, ik zal deze avatar behouden

Baksteen

• 720 messages
  • 748 votes

Het was een intrigerende en leuke tijd. Ik heb hiervan genoten als een herleving van diener tijd van vreugde en geluk, Toppie!

DVD-T

• 15565 messages
  • 3123 votes

Bedankt Apollinisch voor de organisatie, TOR is een mooie winnaar.Een snelle en leuke K.O. zonder veel gezeik en niet al te serieus, erg leuk.Ik heb genoten, vooral natuurlijk omdat mijn eigen avatar in de kwartfinale is beland zonder dat bijna niemand hem echt goed vond . Zoiets moeten we zeker een keer weer doen.

ROOSKY

• 29923 messages
  • 7938 votes

Bedankt Apollinisch en gefeliciteerd The One Ring!

Legan

• 18121 messages
  • 4947 votes

Een mooie finale hoewel geen van beiden favorieten van mij. Ze zien er wel leuk uit maar missen echte uitstraling. Toch, een leuke KO (Apollinisch ) en felicitaties aan The One Ring.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Dank Apollinisch voor de organisatie! Enne vindt vooral van Denis wat je ervan vindt. Dat doe ik bij jouw avatar ook

O ja, en dat starbright boy volgend jaar dan gewoon mag winnen, of Macmanus, The Last, BoordAppel, of [Preketero], of blabla of.... etc etc

O ja (2), volgens mij is TOR vandaag op de MM-Meeting in Utrecht, dus ik zou 'm vragen een rondje te geven. Zeker als je op 'm gestemd hebt natuurlijk.

Adrenal

• 1381 messages
  • 0 votes

Gefeliciteerd TOR en bedankt Apollinisch!

Net zoals Mochizuki Rokuro hoop ik ook dat de Tjolk-avatar van starbright boy volgend jaar wint!

W.M.J.M

• 4041 messages
  • 2902 votes

Jammer dat OH niet heeft gewonnen, maar die van TOR is ook erg mooi. Ik vond het persoonlijk de leukste KO tot nu toe aangezien je altijd kunt stemmen en de avaters (en de personen erachter) al een tijdje hebt kunnen volgen.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

:D

Hey, gewonnen! Leuk dat mijn avatar gewaardeerd wordt. Of iedereen is hier gewoon fan van Joseph Cotten, dat kan ook.

Wel jammer dat er in de finale geen discussie ontstaan is over Engelstalige mainstream versus Japanse arthouse. Had nog wel gepast

Even voor de mensen die mijn avatar niet vinden passen bij mijn gebruikersnaam: met een plaatje van een ring had ik natuurlijk nooit gewonnen. Daarnaast heb ik er nooit een geheim van gemaakt dat ik mijn gebruikersnaam verschrikkelijk vind. Een afbeelding van een ring is nooit een optie voor mij geweest.

Onderhond wrote:

De mijne gaat al 8 jaar mee . TOR heeft ondertussen wel een keer gewisseld van avatar, kan me zijn eerste niet herinneren maar was zeker niet deze.

Ik had aanvankelijk een avatar met Humphrey Bogart, maar die heb ik niet langer dan een week of zo gehouden, omdat hij eigenlijk gewoon lelijk was. Deze van The Third Man beviel me meteen.

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

gefeli TOR jehebthet verdient! alleen al omdat jij meestal de organisator bent, kos was mijn favo, met OH als goede tweede, maar die van jou is ook ok.

Criticism

• 3011 messages
  • 1444 votes

Gefeliciteerd TOR

Niet mijn favoriet, maar hij is nog steeds erg mooi. Ook Appolonisch bedankt voor de organisatie en het leuke idee.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.