- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: mooiste avatar
Knock-out: mooiste avatar
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
9-5 Laat zo'n stomme anime niet winnen.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
=8-6 !!!
TOR: Arkadi. / Badalamenti / Alastor / MR / Criticism / MXO / Knisper / Lord F
OH: Kraay / P8rb / DVD-T / jordybeukeboom / Macmanus / Erwinner
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
8-7
TOR's avatar was in elke ronde de mindere, onbegrijpelijk wat die hier doet. Lelijk ding, totaal geen uitstraling en geen link met de gebruikersnaam.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
en geen link met de gebruikersnaam.
Maar ben het met je eens dat er betere zijn dan deze. Maar goed zoals ik eerder schreef: De winnaar heeft de twijfelachtige eer The Shawshank Redemption van de avatars te zijn: de grootste gemene deler. 
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Het enige wat je moet is poepen en plassen, maar ik stel het wel op prijs ja.
P8rb
-
- 10773 messages
- 1820 votes
TOR's avatar was in elke ronde de mindere, onbegrijpelijk wat die hier doet. Lelijk ding, totaal geen uitstraling en geen link met de gebruikersnaam.
Gefrustreerd omdat je door hem er uit gekicked bent? 
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Eerst Wolkenmeter, Alastor en BoordAppel verslaan en dan volgt er zo'n anticlimax. Dus gefrustreerd? Ja, eigenlijk wel. 
Aan de andere kant, uitgeschakeld worden door de "mooiste" avatar van de site heeft ook wel iets. 
Kraay
-
- 6190 messages
- 1474 votes
Tja, zoek jij bijv. maar eens een mooie avatar die op 'p8rb' slaat, veel meer voorbeelden te verzinnen
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Tja, zoek jij bijv. maar eens een mooie avatar die op 'p8rb' slaat, veel meer voorbeelden te verzinnen

Aan de andere kant, uitgeschakeld worden door de "mooiste" avatar van de site heeft ook wel iets. 
Kraay
-
- 6190 messages
- 1474 votes
Goed idee voor als ik volgend jaar weer verlies
, maar dan wel sr. uiteraard
A. Jacobsen
-
- 495 messages
- 104 votes
Eén van de meest sympathieke tegen misschien wel de meest prominent aanwezige MM-gebruiker.
Toeval? Deze MM-gebruiker denkt van wel. 
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Die van OH is ook erg mooi, maar die van The One Ring vind ik een van de mooiste op de site (na die van mij natuurlijk). Valt me trouwens vaak op hoeveel avatars ontzettend slecht gecropt zijn.
12-9
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Wat in elk geval ook wel helpt denk ik is dat dit twee finalisten zijn die niet elke maand met een nieuw avatar op de proppen komen. Van OH weet ik zeker dat hij deze al die tijd al heeft. Bij TOR denk ik ook.
Kraay
-
- 6190 messages
- 1474 votes
Je zal die van mij wel bedoelen, bewust gedaan, vond het zo mooier staan
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Ik denk dat ik volgende keer mijn andere avatar inzet. Ben benieuwd of ik dan verder kom.
Eindelijk van dat lelijke ding af
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
13-11 ga toch voor de avatar die mij aankijkt. Heeft meer persoonlijkheid, dan man op rug gezien... Mooie finale.
Arkadi.
-
- 797 messages
- 870 votes
Wat mij in TOR avatar aantrekt is dat hij 'in motion' is.
Volgens mij de enige avatar die dat heeft op de site.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Je zal die van mij wel bedoelen,
Nee, eigenlijk niet. Is toch niets mis met die avatar van je? Sommige avatars zijn gewoon niet compleet, staat een half beeld op of net een rand die hinderlijk in het toch al kleine beeldje staat. Dat soort dingen vind ik erg slordig en lelijk, maar dat is misschien meer een afwijking van mij
.
Kraay
-
- 6190 messages
- 1474 votes
Nee, eigenlijk niet. Is toch niets mis met die avatar van je? Sommige avatars zijn gewoon niet compleet, staat een half beeld op of net een rand die hinderlijk in het toch al kleine beeldje staat. Dat soort dingen vind ik erg slordig en lelijk, maar dat is misschien meer een afwijking van mij
.
Oh ik begreep t verkeerd, maar dat valt me idd ook wel eens op, niet heel vaak
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
Van OH weet ik zeker dat hij deze al die tijd al heeft. Bij TOR denk ik ook.
De mijne gaat al 8 jaar mee
. TOR heeft ondertussen wel een keer gewisseld van avatar, kan me zijn eerste niet herinneren maar was zeker niet deze.