- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Beste Film (2008)
Knock-out: Beste Film (2008)
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Op eens toch opvallend stil
Dat je films verliezen hoef je dus niet altijd op de 'pubers' af te schuiven 
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3085 votes
Succes daarmee
. Gelukkig ben jij volwassen genoeg voor ons allemaal 
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
Des te twijfelachtig dat je dan nog steeds puberfilms prefereert...
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
Juist dat dramagedeelte maakt van Heat een complete film.
Had het gewerkt had, misschien. Heb je meer nodig dan twee afgeleefde koppen (waarvan één aan vreselijke overacting doet) en een paar B-acteurs.
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
Had het gewerkt had, misschien. Heb je meer nodig dan twee afgeleefde koppen (waarvan één aan vreselijke overacting doet) en een paar B-acteurs.
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3085 votes
55. Ordinary People - Ion Non Ho Paura
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Die overacting heeft trouwens een valabele verklaring. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het daarom minder storend kan zijn voor iemand
.
kos
-
- 46688 messages
- 8846 votes
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
De hoge plek van Heat vind ik ook echt onbegrijpelijk. Kijk van sommige films die ik slecht vind (Matrix, Fight Club) kan ik me nog voorstellen dat sommige mensen ze wel goed vinden, maar van Heat kan ik het gewoon echt niet begrijpen.
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
De hoge plek van Heat vind ik ook echt onbegrijpelijk. Kijk van sommige films die ik slecht vind (Matrix, Fight Club) kan ik me nog voorstellen dat sommige mensen ze wel goed vinden, maar van Heat kan ik het gewoon echt niet begrijpen.
REKETEKETEKETEKETEKETEK

kos
-
- 46688 messages
- 8846 votes
Dat is dan ook een eigenschap van de echte meesterwerken
.
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
word het tijd voor een herziening alles klopt aan die film.
Vanuit commercieel oogpunt wel ja.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
Dat je gewoon niet begrijpt dat mensen ze goed kunnen vinden. Zo herkent iedereen toch een meesterwerk! Ofzo ...
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
Vanuit commercieel oogpunt wel ja.
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3085 votes
Jammer dat de snelheid er wat uit is, mja niks aan te doen als er twee wat minder bekende films tegen over elkaar staan (154+188 stemmen)
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Ik kan me juist een enorme hype herinneren omdat de Niro en Pacino er samen in zaten, de kwaliteit van de film leek (en lijkt nog steeds) van ondergeschikt belang hieraan te zijn.
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
Ik kan me juist een enorme hype herinneren omdat de Niro en Pacino er samen in zaten, de kwaliteit van de film leek (en lijkt nog steeds) van ondergeschikt belang hieraan te zijn.
kos
-
- 46688 messages
- 8846 votes
Er was helemaal geen hype rond deze film, is allemaal pas achteraf gekomen.
Buiten dat zijn die maar 1 deeltje van de sublime van de film, ook zonder hen was het een wereldfilm geweest.
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
Buiten dat zijn die maar 1 deeltje van de sublime van de film, ook zonder hen was het een wereldfilm geweest.
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Ja en nee. Het script mag dan wel erg sterk zijn, het is de chemie tussen Pacino en De Niro die de film toch van een extra dimensie voorziet.
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
55. Ordinary People - Ion Non Ho Paura
tussenstand
1-2
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
Zonder hen had het in ieder geval al wat beter kunnen zijn.
kos
-
- 46688 messages
- 8846 votes
Ja en nee. Het script mag dan wel erg sterk zijn, het is de chemie tussen Pacino en De Niro die de film toch van een extra dimensie voorziet.
Dat ontken ik ook niet, maar dat alleen de 2 acteurs de film maken is onzin wat mij betreft. Het is puur een extra dimensei idd.