• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.347 votes
Profile

Knock-out: Beste Film (2008)

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Goldenskull wrote:

Op eens toch opvallend stil Dat je films verliezen hoef je dus niet altijd op de 'pubers' af te schuiven

Ik hoef toch niet overal op te reageren? Ben ook aan het leren voor een tentamen namelijk. Ik hoef je verder ook niet uit te leggen dat sommige mensen nooit volwassen worden denk ik.

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3085 votes

Knisper wrote:

(quote)
Ik hoef toch niet overal op te reageren? Ben ook aan het leren voor een tentamen namelijk. Ik hoef je verder ook niet uit te leggen dat sommige mensen nooit volwassen worden.

Succes daarmee . Gelukkig ben jij volwassen genoeg voor ons allemaal

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

Zavo wrote:

Des te twijfelachtig dat je dan nog steeds puberfilms prefereert...

ghost world is wel een goede film maar heb me meer vermaakt met MR, wat ik trouwens niet echt een puberfilm vind, het hoort wel bij de mainstream.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

Spetie wrote:

Juist dat dramagedeelte maakt van Heat een complete film.

Had het gewerkt had, misschien. Heb je meer nodig dan twee afgeleefde koppen (waarvan één aan vreselijke overacting doet) en een paar B-acteurs.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

4-2 LL is saaaaaai

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

Onderhond wrote:

(quote)

Had het gewerkt had, misschien. Heb je meer nodig dan twee afgeleefde koppen (waarvan één aan vreselijke overacting doet) en een paar B-acteurs.

Cosoco

• 10908 messages
  • 5185 votes

5-2

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3085 votes

55. Ordinary People - Ion Non Ho Paura

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

1-0

Zavo

• 6392 messages
  • 1616 votes

1-1

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Onderhond wrote:

(quote)

Die overacting heeft trouwens een valabele verklaring. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het daarom minder storend kan zijn voor iemand .

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

?

het ging zo lekker!!!!!!!!

kos

• 46688 messages
  • 8846 votes

Onderhond wrote:

(quote)

LOL.

Zavo

• 6392 messages
  • 1616 votes

De hoge plek van Heat vind ik ook echt onbegrijpelijk. Kijk van sommige films die ik slecht vind (Matrix, Fight Club) kan ik me nog voorstellen dat sommige mensen ze wel goed vinden, maar van Heat kan ik het gewoon echt niet begrijpen.

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

Zavo wrote:

De hoge plek van Heat vind ik ook echt onbegrijpelijk. Kijk van sommige films die ik slecht vind (Matrix, Fight Club) kan ik me nog voorstellen dat sommige mensen ze wel goed vinden, maar van Heat kan ik het gewoon echt niet begrijpen.

word het tijd voor een herziening alles klopt aan die film.

REKETEKETEKETEKETEKETEK

kos

• 46688 messages
  • 8846 votes

Zavo wrote:

Dat is dan ook een eigenschap van de echte meesterwerken .

Zavo

• 6392 messages
  • 1616 votes

combi wrote:

word het tijd voor een herziening alles klopt aan die film.

Vanuit commercieel oogpunt wel ja.

Zavo

• 6392 messages
  • 1616 votes

kos wrote:

Dat is dan ook een eigenschap van de echte meesterwerken

Wat is een eigenschap van de echte meesterwerken? Ik begrijp je opmerking niet.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

Dat je gewoon niet begrijpt dat mensen ze goed kunnen vinden. Zo herkent iedereen toch een meesterwerk! Ofzo ...

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

Zavo wrote:

(quote)

Vanuit commercieel oogpunt wel ja.

het was nou niet echt een commercieel succes, deze film heeft met de jaren zijn sporen verdient, niet van het begin af aan, wat ik me er nog van kan herinneren.

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3085 votes

Jammer dat de snelheid er wat uit is, mja niks aan te doen als er twee wat minder bekende films tegen over elkaar staan (154+188 stemmen)

Zavo

• 6392 messages
  • 1616 votes

combi wrote:

(quote)
het was nou niet echt een commercieel succes, deze film heeft met de jaren zijn sporen verdient, niet van het begin af aan, wat ik me er nog van kan herinneren.

Ik kan me juist een enorme hype herinneren omdat de Niro en Pacino er samen in zaten, de kwaliteit van de film leek (en lijkt nog steeds) van ondergeschikt belang hieraan te zijn.

ROOSKY

• 29923 messages
  • 7939 votes

1-2

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

Zavo wrote:

(quote)

Ik kan me juist een enorme hype herinneren omdat de Niro en Pacino er samen in zaten, de kwaliteit van de film leek (en lijkt nog steeds) van ondergeschikt belang hieraan te zijn.

ikzelf vind de film zelf juist subliem, hoewel ik dat bij de eerste kijkbeurt niet had, Al & Robert zijn voor mij alleen de kers op de taart.

kos

• 46688 messages
  • 8846 votes

Zavo wrote:

(quote)

Er was helemaal geen hype rond deze film, is allemaal pas achteraf gekomen.

Buiten dat zijn die maar 1 deeltje van de sublime van de film, ook zonder hen was het een wereldfilm geweest.

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

kos wrote:

(quote)

Buiten dat zijn die maar 1 deeltje van de sublime van de film, ook zonder hen was het een wereldfilm geweest.

akkoord.

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

kos wrote:

(quote)

Ja en nee. Het script mag dan wel erg sterk zijn, het is de chemie tussen Pacino en De Niro die de film toch van een extra dimensie voorziet.

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

55. Ordinary People - Ion Non Ho Paura

tussenstand

1-2

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

Zonder hen had het in ieder geval al wat beter kunnen zijn.

kos

• 46688 messages
  • 8846 votes

Halcyon wrote:

Ja en nee. Het script mag dan wel erg sterk zijn, het is de chemie tussen Pacino en De Niro die de film toch van een extra dimensie voorziet.

Dat ontken ik ook niet, maar dat alleen de 2 acteurs de film maken is onzin wat mij betreft. Het is puur een extra dimensei idd.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.