• 178.094 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.610 votes
Profile

Knock-out: Beste Film (2008)

Zavo

• 6392 messages
  • 1616 votes

Ik blijf het oprecht onbegrijpelijk vinden.

kos

• 46690 messages
  • 8846 votes

Onderhond wrote:

Zonder hen had het in ieder geval al wat beter kunnen zijn.

Maar zoals je weet snapt toch niemand dat.

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

Halcyon wrote:

(quote)

Ja en nee. Het script mag dan wel erg sterk zijn, het is de chemie tussen Pacino en De Niro die de film toch van een extra dimensie voorziet.

hmm, zijn amper samen in beeld en voor sommige helemaal niet(wat ikzelf overigens ook jaren dacht).

Art

• 13507 messages
  • 3660 votes

2-2 Ordinary People

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

kos wrote:

Maar zoals je weet snapt toch niemand dat.

Er zijn best mensen die dat snappen, je moet alleen af en toe eens links en rechts durven kijken.

kos

• 46690 messages
  • 8846 votes

Onderhond wrote:

Er zijn best mensen die dat snappen, je moet alleen af en toe eens links en rechts durven kijken.

En dat betekent?

dat mensen die Heat goed vinden niks anders kijken? .

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

Nee, dat er ook mensen zijn die serieus geen kut aan Heat vinden. Al staat hij binnenkort op nummer 1, dat gaat er weinig aan veranderen.

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

Onderhond wrote:

Nee, dat er ook mensen zijn die serieus geen kut aan Heat vinden. Al staat hij binnenkort op nummer 1, dat gaat er weinig aan veranderen.

door het over acting?

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

Nee, doordat ik het visueel compleet niks vind en omdat ik het dramatisch gedeelte gewoon sterk beneden alle pijl vond. Heat als 90 minuten durende actiefilm had wel aardig geweest.

kos

• 46690 messages
  • 8846 votes

Onderhond wrote:

Nee, dat er ook mensen zijn die serieus geen kut aan Heat vinden.

Tuurlijk wel, maar niet echt veel denk ik, en al helemaal juist door de 2 hoofdacteurs of het 'drama'. Je hebt hem zelf nota bene op 3 sterren staan, voorheen 3,5.

Voor iemand die een film waar af toe een kraakje in zit ook al komt hij uit 1930 of een film waar briljant acteerwerk maar geen strakke kleuren inzitten geregeld zonder scrupules op een halve ster zet is dat toch al een teken aan de wand.

Legan

• 18121 messages
  • 4947 votes

tussenstand:

55. Ordinary People - Ion Non Ho Paura

2-2

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

waar af toe een kraakje in zit ook al komt hij uit 1930 of een film waar briljant acteerwerk maar geen strakke kleuren inzitten geregeld zonder scrupules op een halve ster zet is dat toch al een teken aan de wand.

Ik voel mij hierdoor niet aangesproken.

Tuurlijk wel, maar niet echt veel denk ik

Dat bedoel ik dus.

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

Onderhond wrote:

Nee, doordat ik het visueel compleet niks vind en omdat ik het dramatisch gedeelte gewoon sterk beneden alle pijl vond. Heat als 90 minuten durende actiefilm had wel aardig geweest.

ah ok, dat is gewoon smaak, mag je vinden uiteraard, vind wel dat als de film maar negentig minuten zou duren dat ik het waarschijnlijkj gewoon 1 van de zoveelste aktie films had gevonden, het drama aspect doet voor mij juist wonderen bij deze film, gewoon goed uitgewerkt vind ik. en het visuele tja.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Kom je sinds gisteravond even niet online zijn we ineens bijna 50 rondes verder. Wat een tempo! Het verloopt ook wel interessant, want in de meeste gevallen wonnen degene van wie ik het 't minst verwachte. Dit leverde wat jammerlijke verliezen op (8 1/2, Mr. Smith, Papillon), maar ook veel leuke verrassingen (Rio Bravo! Night of the Hunter!). Zo'n verloop is toch het leukst.

Er lijkt echter nu een soort van pauze begonnen te zijn.

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3085 votes

The One Ring wrote:

Het verloopt ook wel interessant, want in de meeste gevallen wonden degene van wie ik het 't minst verwachte.

Grappig typfoutje Wel jammer dat het zo traag gaat nu, zou op dit moment éen van de 2 kunnen downloaden om straks te kunnen stemmen natuurlijk, maar daar heb ik geen zin in.

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Of je zou ze kunnen huren.

orbit

• 12092 messages
  • 0 votes

3-2

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3085 votes

Knisper wrote:

Of je zou ze kunnen huren.

Ja, maar daar heb ik nóg minder zin in Het is luie-eerste-vakantie-dag vandaag én ik ben met drie(!) vingers in de neus over

Kraay

• 6190 messages
  • 1474 votes

Ik ben jaloers, ik moet nog in 2 dagen 2 onvoldoendes wegpoetsen voordat ik over ben

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

3-3

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2843 votes

3-4 Onbegrijpelijke uitslagen af en toe, maar soms ook leuke uitslagen. Al had Heat er inderdaad gewoon keihard uit moeten vliegen tegen de mini - gigant van Koreeda.

Gizzmann

• 5617 messages
  • 2839 votes

Enorm onoverzichtelijke shit..

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3085 votes

Gizzmann wrote:

Enorm onoverzichtelijke shit..

Best wel ja..

55. Ordinary People - Ion Non Ho Paura

3-4

Mirrte

• 156 messages
  • 426 votes

3-5

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2843 votes

56. The Warriors - The Killing Fields

1-0

ROOSKY

• 29923 messages
  • 7939 votes

1-1

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

2-1

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

3-1

Jayvie

• 964 messages
  • 0 votes

3-2

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

4-2

Tweede kijkbeurt was een flinke deceptie.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.