- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Beste Film (2008)
Knock-out: Beste Film (2008)
kos
-
- 46690 messages
- 8846 votes
Zonder hen had het in ieder geval al wat beter kunnen zijn.
Maar zoals je weet snapt toch niemand dat.
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
Ja en nee. Het script mag dan wel erg sterk zijn, het is de chemie tussen Pacino en De Niro die de film toch van een extra dimensie voorziet.
kos
-
- 46690 messages
- 8846 votes
Er zijn best mensen die dat snappen, je moet alleen af en toe eens links en rechts durven kijken.
En dat betekent?
dat mensen die Heat goed vinden niks anders kijken?
.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
Nee, dat er ook mensen zijn die serieus geen kut aan Heat vinden. Al staat hij binnenkort op nummer 1, dat gaat er weinig aan veranderen.
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
Nee, dat er ook mensen zijn die serieus geen kut aan Heat vinden. Al staat hij binnenkort op nummer 1, dat gaat er weinig aan veranderen.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
Nee, doordat ik het visueel compleet niks vind en omdat ik het dramatisch gedeelte gewoon sterk beneden alle pijl vond. Heat als 90 minuten durende actiefilm had wel aardig geweest.
kos
-
- 46690 messages
- 8846 votes
Nee, dat er ook mensen zijn die serieus geen kut aan Heat vinden.
Tuurlijk wel, maar niet echt veel denk ik, en al helemaal juist door de 2 hoofdacteurs of het 'drama'. Je hebt hem zelf nota bene op 3 sterren staan, voorheen 3,5.
Voor iemand die een film waar af toe een kraakje in zit ook al komt hij uit 1930 of een film waar briljant acteerwerk maar geen strakke kleuren inzitten geregeld zonder scrupules op een halve ster zet is dat toch al een teken aan de wand.
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
tussenstand:
55. Ordinary People - Ion Non Ho Paura
2-2
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
Ik voel mij hierdoor niet aangesproken.
Dat bedoel ik dus.
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
Nee, doordat ik het visueel compleet niks vind en omdat ik het dramatisch gedeelte gewoon sterk beneden alle pijl vond. Heat als 90 minuten durende actiefilm had wel aardig geweest.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Kom je sinds gisteravond even niet online zijn we ineens bijna 50 rondes verder. Wat een tempo! Het verloopt ook wel interessant, want in de meeste gevallen wonnen degene van wie ik het 't minst verwachte. Dit leverde wat jammerlijke verliezen op (8 1/2, Mr. Smith, Papillon), maar ook veel leuke verrassingen (Rio Bravo! Night of the Hunter!). Zo'n verloop is toch het leukst.
Er lijkt echter nu een soort van pauze begonnen te zijn.
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3085 votes
Het verloopt ook wel interessant, want in de meeste gevallen wonden degene van wie ik het 't minst verwachte.
Grappig typfoutje
Wel jammer dat het zo traag gaat nu, zou op dit moment éen van de 2 kunnen downloaden om straks te kunnen stemmen natuurlijk, maar daar heb ik geen zin in. 
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3085 votes
Of je zou ze kunnen huren. 
Ja, maar daar heb ik nóg minder zin in
Het is luie-eerste-vakantie-dag vandaag én ik ben met drie(!) vingers in de neus over 
Kraay
-
- 6190 messages
- 1474 votes
Ik ben jaloers, ik moet nog in 2 dagen 2 onvoldoendes wegpoetsen voordat ik over ben 
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
3-4 Onbegrijpelijke uitslagen af en toe, maar soms ook leuke uitslagen. Al had Heat er inderdaad gewoon keihard uit moeten vliegen tegen de mini - gigant van Koreeda.
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3085 votes
Enorm onoverzichtelijke shit..
Best wel ja..
55. Ordinary People - Ion Non Ho Paura
3-4 
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
56. The Warriors - The Killing Fields
1-0
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
4-2
Tweede kijkbeurt was een flinke deceptie.