- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Parel Ladder Competitie
Parel Ladder Competitie
Lad
-
- 5700 messages
- 0 votes

Dat kan nog komen, seves in de ladder misschien... 
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Ik vraag om Roosky of Freud, en wat krijg je. 
Lad
-
- 5700 messages
- 0 votes
Wie zegt dat zij Geronimo (aka. schitterende film) niet gezien hebben... 
Geronimo: No guns, No bullets could ever kill me. That was my power... Now my time is over.

Lad
-
- 5700 messages
- 0 votes
Legan, help me eens kerel...
Badalameti ofzo, gij ook aub...

Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Toppie, gooi jij er een keer een nieuwe in Harm?
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
24. 46-Okunen no Koi - A Little Princess (1995)
0-1
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
het begint nu echt op een parel ladder te lijken. 
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Dit heeft toch niks te maken met de kwaliteit. Zitten we in de ladder te klagen over de know-nots; hier is elke stem al helemaal nergens op gebaseerd.
Lad
-
- 5700 messages
- 0 votes
Dit heeft toch niks te maken met de kwaliteit. Zitten we in de ladder te klagen over de know-nots; hier is elke stem al helemaal nergens op gebaseerd.
Geronimo hoort idd hoger ja... 
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
ik ken 9 tiende van deze lijst niet, en heb nog niet ergens op gestemd wat ik nog niet gezien heb, wel zonder dat ik de film ken tegen gestemd omdat het me moeilijk lijkt dat de andere beter zou zijn.
in het begin van mijn mm tijd had ik nog wat aan de ladder lijst om wat nieuwe films te ondekken, maar zoals we nu wel weten is het verworden tot een kleuter lijst en vind ik deze een mooi alternatief.
Lad
-
- 5700 messages
- 0 votes
Yep, deze lijst is mooi en het is lekker rustig hier... 
Chillen... 
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Slaat nergens op, dikke onzin voor mij dan iig. Misschien dat jij anders stemt dan mij, soit.