- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Parel Ladder Competitie
Parel Ladder Competitie
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Dit gaat nergens over. Vorige battle is 2-2 en dan is hij door? 
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
Blijkbaar maakt Erwinner zijn eigen stem ongeldig.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
12 uur was voorbij. De uitdager wint dacht ik met een gelijkspel.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Ja maar nu was het een gelijkspel. Die optie had ik nog niet vermeld.
Vond dit een vrij logische oplossing.
Mee eens iedereen?
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
In de KO is dan de volgende stem beslissend.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Ja, maar daarom is deze laddercompetitie ook een slecht idee.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Ik vind het vooral jammer dat het doelpubliek van de ladder in twee gesplitst wordt. Zo krijg je afzonderlijke groepjes die nog maar weinig in contact komen met elkaar. Zie je ook op MuM, vind het niet echt positief voor een communitysite.
De ladder zoals ze nu is werkt best. Af en toe worden bekende films omhooggeduwd, maar ook de kleinere films hebben een reële kans. De nood aan een ladder als deze zie ik gewoon niet.
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
Het is natuurlijk wel zo dat de stemmers van de laddercompetitie ook de users zijn die een groot scala aan films hebben gezien. Wat dat betreft maakt het niet uit of een film 5000 of 150 stemmen heeft, want de stemmers hier hebben beide films toch gezien.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Gek, ik dacht al heel lang aan deze ladder, totdat er een discussie van de week kwam dat veel films geen ladder potentie krijgen toebedeeld. Toen hakte ik de knoop maar door. Zie dit juist als een mooie aanvulling voor alleen de kleine films.
Ik snap jou redenatie m.b.t. het splitsen van de Users. Maar ik weet ook dat er Ladder users zijn afgehaakt door de te bekende films die erin staan. En ik denk dat het wel meevalt dat mensen nu door deze lijst afhaken bij de normale ladder. Ik had daar i.i.g. nog niet over nagedacht. Wel fijn dat je jouw 1e mening nu iets onderbouwd.
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Hoewel het nooit populairder zal zijn dan de (bad)ladder vind ik het juist wel een aangename toevoeging. Waar de anderen leuker zijn qua ladderen, is deze interessanter op het gebied van films zelf. De ladderlijst is juist zeer ééntonig en biedt voor mij weinig leuke titels. Juist hier is de kans groter om films te ontdekken die je eigenlijk nooit tegenkomt (op de tiplijst na natuurlijk). En een echte splitsing van users zie ik niet gebeuren.
Eigenlijk moet je de andere ladders zien als grote mainstream gebeurens en deze meer als een kleine art-house
.
2-1
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
1. Byôsoku 5 Senchimêtoru
2 Dai-bosatsu Tôge
3. Umfeld
4. Barfly
4.Barfly- Waking Ned
0-1
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
0-2 ziet er interessant uit en zwarte humor is wel aan mij besteedt; op de veels te lange lijst dan maar 
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
1. Byôsoku 5 Senchimêtoru
2 Dai-bosatsu Tôge
3. Umfeld
4. Waking Ned
5. Barfly
Cheo
-
- 5474 messages
- 1182 votes
Weer eens meer dan 12 uur, aanvaller door toch?
2. Dai-bosatsu Tôge - Waking Ned
1-0
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ik laat deze ladder aan mij voorbijgaan. Wacht op de Nederlands Duitse zwart witfilm ladder.....