- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Welke film vandaag?
Welke film vandaag?
stephan73
-
- 6269 messages
- 14472 votes
Dan gaat de hele charme toch van de film af lijkt me als je Amerikanen ineens Duits hoort praten of niet?
Ik heb nooit moeite met nasynchronisatie, kijk al vanaf mijn zesde naar de Duitse TV. Behalve dat ik er dus geen moeite mee heb, zenden Duitse zenders vaker films uit die erg interessant zijn. Vaak ook films die erg moeilijk te vinden zijn!
Spetie
-
- 38871 messages
- 8260 votes
Ik heb nooit moeite met nasynchronisatie, kijk al vanaf mijn zesde naar de Duitse TV. Behalve dat ik er dus geen moeite mee heb, zenden Duitse zenders vaker films uit die erg interessant zijn. Vaak ook films die erg moeilijk te vinden zijn!
Tja smaken verschillen. Ik vind het persoonlijk niet om aan te horen. Als je er goed tegen kan zoals jij, dan zijn er inderdaad een hoop interessante films te zien, die nooit op een Nederlandse zender worden uitgezenden. Dat is dan weer wel goed van ze.
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3097 votes
Hafners Paradies (1)
Thank You for Smoking (1)
What Lies Beneath (1) - als ik vanavond zin heb.
Onderhond
-
- 87625 messages
- 12897 votes
Nasynchronisatie blijft een serieuze verminking van het origineel, hoe je het ook draait of keert.
stephan73
-
- 6269 messages
- 14472 votes
Nasynchronisatie blijft een serieuze verminking van het origineel, hoe je het ook draait of keert.
Niet altijd! In de jaren '60, '70 en '80 was het normaal voor Italiaanse regisseurs om hun films te dubben. Ze hadden namelijk zoveel nationaliteiten rondlopen op de set, dat ze kozen voor een standaard Engelse dub (films van o.a. Lucio Fulci en Dario Argento).
Gelukkig maakt mij het niet uit of een film gedubt wordt uitgezonden op TV. Ik koop (als ik de film goed vindt) toch meestal de niet gedubte versie!
stephan73
-
- 6269 messages
- 14472 votes
Hafners Paradies (1)
Thank You for Smoking (1)
What Lies Beneath (1)
Tokyo Drifter (1) dvd
mrwhite
-
- 1521 messages
- 3499 votes
doomsday
changeling
transsiberian staan vanavond op mijn programma
DeCol
-
- 7009 messages
- 3036 votes
Transsiberian (1)
Open Range (1)
Idi i Smotri (1)
garlic senior
-
- 4690 messages
- 0 votes
Open Range (2)*
Transsiberian (1)
Idi i Smotri (1)
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3097 votes
Kingdom of Heaven (1)
Ooit eens op de to-see lijst gezet, geen idee meer waarom, houd eigenlijk niet zo van dit soort films
.
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3097 votes
Citizen Kane (1)
Eén van de vijf uit de top150 die ik nog niet gezien heb, het zal dan toch wezen (over een tijdje).
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Ik had me graag nog een keer willen vergapen aan Asia Argento in Une Vieille Maîtresse. Helaas kan ik TV5 niet ontvangen.
DeCol
-
- 7009 messages
- 3036 votes
- Mongol (begint over 3 minuten om precies te zijn
)
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3632 votes
misschien dat ik Oesters van nam kee vanavond een kansje geef.