- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Films uit de 21ste Eeuw (2008)
Knock-out: Films uit de 21ste Eeuw (2008)
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik vind Oldboy niet goed genoeg om blind op te stemmen en met animes is het ook altijd maar afwachten of hij mij bevalt. Geen stem van mij.
Badalamenti
-
- 23135 messages
- 3565 votes
9-8
Schandalige overwinning van Memento op No Country for Old Men trouwens. Zullen wel weer veel pubertjes zijn die het omgekeerde verhaaltje kunnen waarderen.
Mee eens ! Slaat werkelijk nergens op 
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
9-8!
Schandalige overwinning van Memento op No Country for Old Men trouwens. Zullen wel weer veel pubertjes zijn die het omgekeerde verhaaltje kunnen waarderen.
En wat dan nog, pubertjes hebben toch ook recht op een mening?
. Had zelf ook liever de andere zien doorgaan, maar kom...
P8rb
-
- 10773 messages
- 1820 votes
Dit pubertje stemde trouwens voor No Country for old Men.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Dan ben jij blijkbaar al een volwassen kerel! 
Je hebt immers Bert & Ernie ingeruild voor Halloween!
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Ik vind Memento een betere film dan het zwaar overgewaardeerde weinig zeggende NCFOM. Ben ik nu een pubertje?
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
We kunnen niet aan voortrekkerij doen, Dutchtuga, dus als iedereen die tegen No Country for Old Men stemt een puber is, dan ben jij er ook gewoon een. Als je dat vervelend vind had je dat maar moeten bedenken voor je op Memento stemde 
Edit: Cheo verwoord het perfect hieronder. Je wilt geen ruzie met mensen die een superieure smaak denken te hebben 
Cheo
-
- 5474 messages
- 1182 votes
Ik vind Memento een betere film dan het zwaar overgewaardeerde weinig zeggende NCFOM. Ben ik nu een pubertje?
Ja want daarmee stem jij tegen de mensen die denken dat hun filmsmaak superieur is 
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Blij dat ik een puber ben van binnen en geen oude knar zoals die zelfbenoemde filmkenners 
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Ja want daarmee stem jij tegen de mensen die denken dat hun filmsmaak superieur is 
En dat denken met semi mainstream namen als de Coen Brothers.
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7938 votes
4. Bom Yeureum Gaeul Gyeoul Geurigo Bom - Adaptation.
0-1
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
1-7 Laat hier dan eens de betere film winnen... dit is de enige 5* film nog in de race
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
2-8
Beide horen hier niet meer te staan.
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Vind het vooralsnog belachelijk dat Memento zo ver komt...
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
Anders lees je even over het woord: veel heen. Verder veel oninteressant gedoe rondom een woord, dat wel degelijk van toepassing is op een aantal gebruikers.
Prima, overigens dat zij Memento beter vinden. Maar het relativeert de nederlaag van NCFOM met speels gemak.