- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Films uit de 21ste Eeuw (2008)
Knock-out: Films uit de 21ste Eeuw (2008)
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3085 votes
Ik 13/16, aangezien ik de laatste battle geen van beide heb gezien. Van de films die door zijn heb ik 1 (Calvaire) de afgelopen dagen gezien en van de films die er uit liggen 2 (SS5+, Mizu no Onna).
Hauro no Ugoku Shiro staat bovendien op 1 om morgen als eerst bekeken te worden na het werk en de opendag van de luchtmacht (dat waren mijn statistieken
) En oja, ik had van de vorige ronde 25/32 gezien.. dus procentueel 'niet-gezienheid' wordt iets minder. Mooi overzichtje btw Apol.
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
5-6
Alle films gezien die naar de KO gaan (maar dat zullen velen wel hebben) en mijn twee favorieten, zitten er nog in
. Grootste teleurstelling (maar verwacht) is de aanwezigheid van Oldboy
.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
6-6 Oldboy mag winnen als ik zie wat er nog over is...
Lad
-
- 5700 messages
- 0 votes
2-2, Kill Bill er met 9-1 uit tegen de middelmaat 
Is dezelfde verhouding als haar gevechten... 
Aan Apo...: dank voor het mooie overzicht!
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Cloverfield is een film die me voor geen meter trekt. Ik was al verbaasd dat hij door de eerste twee rondes kwam, maar hij blijft het goed doen. Ik zal hem maar eens huren.
Zet dan in de pauze het nummer Bright Eyes op van Art Garfunkel. Als je naar de actrices kijkt begrijp je direct waarom.
Cloverfield is mijns inziens een typische Amerikaanse televisie komedie, uiterst voorspelbaar een typisch 'twee voor 5 euro' film kandidaat voor de Free Record Shop.
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
nope voor aanvang van de film dan....of tijdens, de dialogen stllen toch niets voor.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12839 votes
Als mensen tijdens het kijken van Cloverfield op dialogen letten spreken we niet over een komedie, maar een farce.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Volgens mij had het monstertje helemaal geen dialogen, zowel, dan was het niet ondertiteld.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12839 votes
En zoals te verwachten, 11/16 Amerikaans.
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Als mensen tijdens het kijken van Cloverfield op dialogen letten spreken we niet over een komedie, maar een farce.
Wat ik dus al zei, de dialogen stellen niks voor.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
6de ronde
1. Donnie Darko - Bom Yeureum Gaeul Gyeoul Geurigo Bom
2. Hauro no Ugoku Shiro - Into the Wild
3. Memento - The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford
4. Calvaire - Oldboy
5. Mulholland Dr. - Requiem for a Dream
6. The Bourne Ultimatum - No Country for Old Men
7. Adaptation. - Cloverfield
8. 25th Hour - Cidade de Deus
10 punten, 2 verschil
Zelf heb ik 11 van de 16 gezien.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12839 votes
Dat zou er nog eens moeten bijkomen. 't is al erg genoeg dat iemand Art Garfunkel onder Cloverfield wil droppen.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
1. Donnie Darko - Bom Yeureum Gaeul Gyeoul Geurigo Bom
0-1 Dik!
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
1-2 DD is voor mij één van de beste films ooit. Dus dik voor DD... 
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Dat zou er nog eens moeten bijkomen. 't is al erg genoeg dat iemand Art Garfunkel onder Cloverfield wil droppen.
Die stereotiep grote oogkas pupillen actrices in deze film spreken anders boekdelen.