- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out Onbekende Parels 2008
Knock-Out Onbekende Parels 2008
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
26. Sword of Doom - Age of Innocence, the (1993)
1-0
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
4-1
Dat er nog een Ghibli (Kiki, zojuist) in het onbekende parel KO terecht gekomen is... Zijn er users die deze films nog niet allemaal gezien hebben?
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12844 votes
Genoeg lijkt mij, enkel uitzonderlijk zijn er Ghiblis voor Sen To Chihiro die de 200 stemmen halen.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Ik heb er geen studie naar gedaan, maar ik had verwacht dat die wel de 250 stemmen zouden overstijgen. Ik kom blijkbaar met teveel Ghibli fans in aanraking op de site zodat ik ervan uitga dat jan-en-alleman die titels thuis in de kast heeft staan. Vrienden van mij hebben jaren lang voor verjaardagen, housewarmings en geboortes standaard een Ghibli DVD van mij ontvangen. Dus mijn referentiekader is ietwat ontwricht blijkbaar.
Trouwens, de grens hier was toch 150?
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12844 votes
Yups ...
en de meeste MM bekenden kennen de Ghibli films ook wel, vandaar misschien.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Wil iemand de Toxic Avenger niet in de pakketservice doen voor mij?
Sinds de weird KO wil ik m graag zien, maar ik vind m niet voor onder de 5 euro (en dat lijkt me max om uit te geven).
Ik stem dus voorlopig maar niet.
A. Jacobsen
-
- 495 messages
- 104 votes
Ik heb er 8 euro voor gegeven, nog geen spijt van.
Beschouw het als een investering in onafhankelijke cinema.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Ik denk dat "de onafhankelijke cinema" geen klagen heeft over mijn investeringen van de afgelopen jaren. Niet in de bios/filmhuis én niet in de DVD-winkels. Maar Toxic voor meer dan 5 dat is mij dan weer te gortig
Voor 8 pas laten staan...
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ik heb hier nog de limited & numbered edition gouden laserdisc, die kostte mij toentertijd 40 euro (100 gulden)....en dat is die hartstikke waard.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Ik heb hier nog de limited & numbered edition gouden laserdisc, die kostte mij toentertijd 40 eur0 (100 gulden)....
O jee goed lezen... laserdisc? Die past denk ik niet eens een brievenbus toch? Da's zo'n ding dat lijkt op een elpee toch?
Jij hebt vast iets om je ouwe dag voorziening te bekostigen.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Dat er nog een Ghibli (Kiki, zojuist) in het onbekende parel KO terecht gekomen is... Zijn er users die deze films nog niet allemaal gezien hebben?
Ik heb alleen Spirited Away en Grave of the Fireflies gezien. Al ken ik de bekendste titels verder wel.