- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out Onbekende Parels 2008
Knock-Out Onbekende Parels 2008
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Zullen we dan maar weer?
15. Nightmare Detective (Akumu Tantei) - Tommy
1-1
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12843 votes
Nee, ik vind het gewoon unfair, zeker als ik een verschil had kunnen bij een battle die op 5-4 geëindigd is.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
1-2
Kom op jongens, maak het niet groter dan het is. Lijkt me geen probleem. Ik ben ook wel eens niet bij een battle aanwezig. Stel dat er wel was getemd op de stilliggende battle dan was OH ook niet online geweest om voor Tran de stemmen. Da's theoretisch net zo waar.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12843 votes
Het gaat er niet om dat ik niet bij een battle aanwezig was, wel dat die battle gewoon random gestart is en ik daarom niet kunnen stemmen heb. Dat soort willekeur is nog nooit goedgekeurd geweest, en terecht wat mij betreft.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
De batle is niet random gestart, de vorige battle lag meer dan 8 uur stil en stond nog gelijk, dan plaatsen we de nieuwe en wachten tegelijkertijd op een beslissende stem voor die vorige. Dat hebben we al vaker zo gedaan....
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Het lijkt me inderdaad wel raadzaam om hier een regel voor op te stellen. Het wringt wel dat terwijl de ene netjes wacht tot de battle is afgelopen (en daardoor zijn stem uitstelt) wordt overruled door iemand die deze battle meteen start. Niet dat ik de redenen voor wat meer snelheid niet snap, maar laten we dan wel duidelijk zijn hoe we dat aanpakken.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12843 votes
Is dat zo ? Heb nog nooit van die regel gehoord.
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Meer dan 24 uur was er verstreken voordat Reinbo verder ging naar de volgende battle. Dat vind ik persoonlijk meer dan voldoende.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12843 votes
Ik ook, maar dan had ik gewoon de volgende battle kunnen plaatsen en was die anders verlopen.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ik ook, maar dan had ik gewoon de volgende battle kunnen plaatsen en was die anders verlopen.
Dan had je dat maar moeten doen... 
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12843 votes
Nee, want ik plaats niet zomaar wat battles als ik daar zin in heb. Als iedereen zo zijn regeltjes verzint heeft het nog maar weinig zin om deze KOs te houden, zeker als het gaat over timing, wat nog steeds cruciaal is in de KO spelletjes.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12843 votes
En zal dan ook maar al even stemmen, vooraleer deze battle ook weer vroegtijdig afgesloten wordt.
2-2
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
En zal dan ook maar al even stemmen, vooraleer deze battle ook weer vroegtijdig afgesloten wordt.
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Aangezien er een nacht tussenzit, na 12 uur. Dit staat ook op pagina 1 trouwens
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12843 votes
Vind het nog steeds belachelijk dat er gewoon doorgespeeld wordt.
orbit
-
- 12092 messages
- 0 votes
Ja ik weet eigenlijk ook niet waar je het over hebt.. maar daar heb ik wel vaker last van 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Vind het nog steeds belachelijk dat er gewoon doorgespeeld wordt.
Wat kan jij drammen zeg... Zorg je dat je over dik 2 uur online bent, want dan zitten we weer 12 uur zonder stem... Of zijn hier nog Tommy fans?
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12843 votes
En terecht. Als mensen maar een beetje regels gaan verzinnen als het hen uitkomt dan heeft zo'n KO niet veel zin meer.
Anders denk ik dat ik m'n joker nu inschakel, en dan is Akumu Tantei alsnog door. Whee!
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
En terecht. Als mensen maar een beetje regels gaan verzinnen als het hen uitkomt dan heeft zo'n KO niet veel zin meer.
Er is geen enkele regel verzonnen (volgende stem gaf nog steeds de doorslag), enkel uit practisch oogpunt verder gespeeld.... (voortschreidend inzicht)
Erg jammer voor je dat je net op je favoriete film hebt kunnen stemmen, maar wie zegt dat dat op een ander tijdstip wel het geval zou zijn geweest of dat de uitkomst niet hetzelfde zou zijn geworden....
Verder niemand die er over klaagt...
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12843 votes
Er is dus gewoon een regel verzonnen. Er wordt altijd gewacht tot een battle afgelopen is.
En er is niemand die zegt dat het op een ander tijdstip anders gelopen zou zijn, maar vanuit die optiek hoef je nooit te wachten om een volgende battle te spelen.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Er is dus gewoon een regel verzonnen. Er wordt altijd gewacht tot een battle afgelopen is.
Nee hoor, het is enkele malen eerder gedaan dat bij gelijke stand na 12 uur de volgende alvast gestart werd. Daarbij wil niemand 3 dagen gaan zitten wachten... dat slaat namelijk nergens op.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12843 votes
Inderdaad niet nee, dan stel je daar dus een regeltje voor op. Beter dan dat een volgende battle gestart wordt wanneer de één of andere het wachten beu is.
En dan is het eens zo beleeft om zoiets gewoon voor te stellen, ipv kop in het zand en gaan.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Zoals ik wel aangaf, het is wel vaker zo gegaan. Bovendien was jij toen toch niet on line om te reageren. 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
De 12 uur zit er weer op:
16. Jules et Jim - Pather Panchali
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Zoals ik wel aangaf, het is wel vaker zo gegaan.