• 178.141 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.194 actors
  • 9.373.574 votes
Profile

Knock-Out Onbekende Parels 2008

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Zullen we dan maar weer?

15. Nightmare Detective (Akumu Tantei) - Tommy

1-1

Onderhond

• 87594 messages
  • 12843 votes

Nee, ik vind het gewoon unfair, zeker als ik een verschil had kunnen bij een battle die op 5-4 geëindigd is.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

1-2

Kom op jongens, maak het niet groter dan het is. Lijkt me geen probleem. Ik ben ook wel eens niet bij een battle aanwezig. Stel dat er wel was getemd op de stilliggende battle dan was OH ook niet online geweest om voor Tran de stemmen. Da's theoretisch net zo waar.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12843 votes

Het gaat er niet om dat ik niet bij een battle aanwezig was, wel dat die battle gewoon random gestart is en ik daarom niet kunnen stemmen heb. Dat soort willekeur is nog nooit goedgekeurd geweest, en terecht wat mij betreft.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

De batle is niet random gestart, de vorige battle lag meer dan 8 uur stil en stond nog gelijk, dan plaatsen we de nieuwe en wachten tegelijkertijd op een beslissende stem voor die vorige. Dat hebben we al vaker zo gedaan....

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Het lijkt me inderdaad wel raadzaam om hier een regel voor op te stellen. Het wringt wel dat terwijl de ene netjes wacht tot de battle is afgelopen (en daardoor zijn stem uitstelt) wordt overruled door iemand die deze battle meteen start. Niet dat ik de redenen voor wat meer snelheid niet snap, maar laten we dan wel duidelijk zijn hoe we dat aanpakken.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12843 votes

de vorige battle lag meer dan 8 uur stil en stond nog gelijk, dan plaatsen we de nieuwe

Is dat zo ? Heb nog nooit van die regel gehoord.

Legan

• 18121 messages
  • 4947 votes

Meer dan 24 uur was er verstreken voordat Reinbo verder ging naar de volgende battle. Dat vind ik persoonlijk meer dan voldoende.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12843 votes

Meer dan 24 uur was er verstreken voordat Reinbo verder ging naar de volgende battle. Dat vind ik persoonlijk meer dan voldoende.

Ik ook, maar dan had ik gewoon de volgende battle kunnen plaatsen en was die anders verlopen.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Onderhond wrote:

(quote)

Ik ook, maar dan had ik gewoon de volgende battle kunnen plaatsen en was die anders verlopen.

Dan had je dat maar moeten doen...

Onderhond

• 87594 messages
  • 12843 votes

Nee, want ik plaats niet zomaar wat battles als ik daar zin in heb. Als iedereen zo zijn regeltjes verzint heeft het nog maar weinig zin om deze KOs te houden, zeker als het gaat over timing, wat nog steeds cruciaal is in de KO spelletjes.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12843 votes

En zal dan ook maar al even stemmen, vooraleer deze battle ook weer vroegtijdig afgesloten wordt.

2-2

Legan

• 18121 messages
  • 4947 votes

Onderhond wrote:

En zal dan ook maar al even stemmen, vooraleer deze battle ook weer vroegtijdig afgesloten wordt.

Door schade en schande wordt je wijzer

Grindhouse

• 828 messages
  • 1686 votes

2-3

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Na hoeveel uur zonder stem gaan we verder?

KrisV

• 8061 messages
  • 1173 votes

Aangezien er een nacht tussenzit, na 12 uur. Dit staat ook op pagina 1 trouwens

orbit

• 12092 messages
  • 0 votes

2-4

Onderhond

• 87594 messages
  • 12843 votes

Vind het nog steeds belachelijk dat er gewoon doorgespeeld wordt.

orbit

• 12092 messages
  • 0 votes

Ja ik weet eigenlijk ook niet waar je het over hebt.. maar daar heb ik wel vaker last van

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Onderhond wrote:

Vind het nog steeds belachelijk dat er gewoon doorgespeeld wordt.

Wat kan jij drammen zeg... Zorg je dat je over dik 2 uur online bent, want dan zitten we weer 12 uur zonder stem... Of zijn hier nog Tommy fans?

Onderhond

• 87594 messages
  • 12843 votes

Wat kan jij drammen zeg...

En terecht. Als mensen maar een beetje regels gaan verzinnen als het hen uitkomt dan heeft zo'n KO niet veel zin meer.

Anders denk ik dat ik m'n joker nu inschakel, en dan is Akumu Tantei alsnog door. Whee!

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Onderhond wrote:

(quote)

En terecht. Als mensen maar een beetje regels gaan verzinnen als het hen uitkomt dan heeft zo'n KO niet veel zin meer.

Er is geen enkele regel verzonnen (volgende stem gaf nog steeds de doorslag), enkel uit practisch oogpunt verder gespeeld.... (voortschreidend inzicht)

Erg jammer voor je dat je net op je favoriete film hebt kunnen stemmen, maar wie zegt dat dat op een ander tijdstip wel het geval zou zijn geweest of dat de uitkomst niet hetzelfde zou zijn geworden....

Verder niemand die er over klaagt...

Onderhond

• 87594 messages
  • 12843 votes

Er is geen enkele regel verzonnen (volgende stem gaf nog steeds de doorslag), enkel uit practisch oogpunt verder gespeeld.... (voortschreidend inzicht)

Er is dus gewoon een regel verzonnen. Er wordt altijd gewacht tot een battle afgelopen is.

En er is niemand die zegt dat het op een ander tijdstip anders gelopen zou zijn, maar vanuit die optiek hoef je nooit te wachten om een volgende battle te spelen.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Onderhond wrote:

(quote)

Er is dus gewoon een regel verzonnen. Er wordt altijd gewacht tot een battle afgelopen is.

Nee hoor, het is enkele malen eerder gedaan dat bij gelijke stand na 12 uur de volgende alvast gestart werd. Daarbij wil niemand 3 dagen gaan zitten wachten... dat slaat namelijk nergens op.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12843 votes

Daarbij wil niemand 3 dagen gaan zitten wachten... dat slaat namelijk nergens op.

Inderdaad niet nee, dan stel je daar dus een regeltje voor op. Beter dan dat een volgende battle gestart wordt wanneer de één of andere het wachten beu is.

En dan is het eens zo beleeft om zoiets gewoon voor te stellen, ipv kop in het zand en gaan.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Zoals ik wel aangaf, het is wel vaker zo gegaan. Bovendien was jij toen toch niet on line om te reageren.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

De 12 uur zit er weer op:

16. Jules et Jim - Pather Panchali

Co Jackso

• 21924 messages
  • 2791 votes

0-1

Dragon

• 62559 messages
  • 4509 votes

0-2

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Reinbo wrote:

Zoals ik wel aangaf, het is wel vaker zo gegaan.

Klopt. Toen tekende ik ook protest aan en noemde ik het ook al 'competitievervalsing'. Het is onzinnig en zelfs tegen de regels om een battle te beginnen voordat de vorige is afgelopen. Zulke dingen moet je eerst voorstellen, voordat je ze er doorheen drukt.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.