- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out Onbekende Parels 2008
Knock-Out Onbekende Parels 2008
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12843 votes
Ik verwijder m'n stem trouwens. Kinderen en fietsen zijn niet hetzelfde!
3-3
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Niemand over die Ladro di Bambini of Kauas Pilvet Karkaavat een warm hart toedraagt?
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Niemand over die Ladro di Bambini of Kauas Pilvet Karkaavat een warm hart toedraagt?
.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Volgens mij zijn van de zes stemmers in de batkle Reinbo, Dragon en ikzelf degenen die allebei de films hebben gezien. Toeval of niet, alledrie stemmen wij op Kauas Pilvet Karkaavat.
Maar ja wat je daarmee moet weet ik niet, want daarvoor is (nog) geen spelregel.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
13. Ladro di Bambini (il) - Kauas Pilvet Karkaavat -
3-3
Laten we inafwachting van de beslissende stem wel gewoon verder gaan.
14. Sahara (1943) - A la Verticale de L’Été
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
3-3
15. Nightmare Detective (Akumu Tantei) - Tommy
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12843 votes
Ehm, sinds wanneer laten we battles nu gewoon staan ?
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12843 votes
Ja vast, maar zo werkt het spel niet. Anders had ik A la Verticale de L’Été ook al kunnen plaatsen en had die mijn stem gekregen.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
die is al afgelopen.... Er is wel vaker een nieuwe battle gestart terwijl de battle die te lang heeft stil gelegen wacht op een beslissende stem. Of wou je liever 3 dagen wachten?
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5072 votes
4-3
klaar
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
die is al afgelopen.... Er is wel vaker een nieuwe battle gestart terwijl de battle die te lang heeft stil gelegen wacht op een beslissende stem. Of wou je liever 3 dagen wachten?
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Of zij die efficient zijn. Bovendien heeft OH bijna 5 uur de tijd gehad om op A la Verticale de L’Été te kunnen stemmen. Niemand die er in die tijd over klaagde......
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Ik zie geen probleem ermee door te gaan als er na zoveel uren nog niemand heeft gestemd. Veel beter dan dagen lang wachten.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12843 votes
Nee want toen was ik er niet. En in de tijd dat ik er wel was had ik er dus wel op kunnen stemmen, alleen is er geen enkele reden om zomaar een battle af te breken.
Als men dat wel zet men er maar een tijdslimiet op.