- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out Onbekende Parels 2008
Knock-Out Onbekende Parels 2008
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
]Volgens mij ben ik zo'n beetje de enige die allebei de films heeft gezien, dus als iedereen eerlijk zou zijn, dan wordt het glashard 1-0. 
(hoewel met name bij deze KO ik het ook lastig heb
). Dan kon Beau Travail nu vast champagne open maken. Maar zo eerlijk is het leven niet op MM.Ik heb vanmiddag dan ook niet gestemd n deze battle, omdat ik 2LDK niet heb gezien. Je neemt het toch iets te serieus vrees ik. Maar ja, als we er zo over doorzagen krijgt jouw favoriet nog wel wat 'zendtijd'.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Nou ach, laat maar. Ik via deze lange en tijdrovende omweg toch nog van de nodige publiciteit gezorgd lijkt me. Als jullie de film nou maar gaan kijken, dan ben ik tevreden.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Het is trouwens 4-1 in de battle Zivot Je Cudo - Imitation of Life. Je zou het haast vergeten.
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Einduitslagen battles gezien verlopen tijd:
8. Blessing Bell (Kôfuku no Kane) - Red Road
3-2
10. Život Je Čudo - Imitation of life (1959)
4-1
De volgende is:
11. Ballad of Narayama, the (1983) - Popiół i Diament
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
De 12-uur regel is eigenlijk nooit gespecifieerd. Het is gewoon om te vermijden dat iemand bvb. om middernacht een stem uitbrengt, en dat om 8 uur 's morgens de battle voorbij is, terwijl bina niemand on-line is.
Wat mij betreft zou ik het zo zeggen : als de periode tussen 1 uur en 4 uur 's morgens volledig in de stemloze periode valt, duurt het 12 uur voor de laatste stem beslissend is.
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
1-0
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12843 votes
Kan je daarvoor eens een votechart opstellen, kun je leuke tactische dingen mee uithalen lijkt me 
Grindhouse
-
- 828 messages
- 1686 votes
De 12-uur regel is eigenlijk nooit gespecifieerd. Het is gewoon om te vermijden dat iemand bvb. om middernacht een stem uitbrengt, en dat om 8 uur 's morgens de battle voorbij is, terwijl bina niemand on-line is.
Wat mij betreft zou ik het zo zeggen : als de periode tussen 1 uur en 4 uur 's morgens volledig in de stemloze periode valt, duurt het 12 uur voor de laatste stem beslissend is.
Dus als iemand om 1:05 uur een stem uitbrengt, en er dan tot 9:05 niet gestemd wordt, is het afgelopen? 
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Dus als iemand om 1:05 uur een stem uitbrengt, en er dan tot 9:05 niet gestemd wordt, is het afgelopen? 
Ja dan is het afgelopen. Over die uren kan nog gediscussieerd worden, maar je moet ergens een grens trekken. Ik kan er ook van 2 tot 4 van maken bvb.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Ik denk dat deze KO de geschiedenis ingaat als de KO met de meest gelijkwaardige verhouding in enerzijds berichten met een stem voor de battle en anderzijds berichten met daarin ander geouwehoer, waaronder de uitleg van de spelregels, danwel een discussie daarover 
Niettemin erg gezellig en qua tips voor onbekende parels een KO die zijn naam eer heeft aangedaan (nu al).
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Ja dan is het afgelopen. Over die uren kan nog gediscussieerd worden, maar je moet ergens een grens trekken. Ik kan er ook van 2 tot 4 van maken bvb.
.
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
.
Als je daarvoor tot 1u05 wil opblijven, be my guest. Moet je natuurlijk hopen dat de "tegenstanders" niet voor 9 uur aan hun computer zitten 
Badalamenti
-
- 23135 messages
- 3566 votes
3-2
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
De regels zijn er toch om op terug te vallen als zich ongewenste situaties voordoen? Laten we dan allemaal zo netjes zijn om er geen misbruik van te maken.
J.S.
-
- 11754 messages
- 3060 votes
Twaalf uur zijn voorbij.
12. One, Two, Three - Mépris, le
0-1
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Deze is niet gedaan (geen 8 uur zonder stem)
4-2
Finisterra
-
- 15532 messages
- 4694 votes
13. Ladro di Bambini (il) - Kauas Pilvet Karkaavat -
1-0