- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out Onbekende Parels 2008
Knock-Out Onbekende Parels 2008
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
1-2
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Nog 15 minuten en we liggen weer 12 uur stil. Zal ik dan de volgende plaatsen terwijl we op de beslissende stem voor deze wachten? 
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Nog 15 minuten en we liggen weer 12 uur stil. Zal ik dan de volgende plaatsen terwijl we op de beslissende stem voor deze wachten? 
Wat mij betreft wel. Maar niet dat we dan een discussie krijgen dat er minimaal een x aantal mensen voor moeten stemmen...
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
17. Romance & Cigarettes - Johnny Guitar
3-3
18. Homem que Copiava, O - Marcelino Pan y Vino
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
1-2 Meesterwerk!
Nog steeds tegen de regels trouwens! Wacht dan even tot er meer mensen reageren op je vraag.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
1-2 Meesterwerk!
Nog steeds tegen de regels trouwens! Wacht dan even tot er meer mensen reageren op je vraag.
En wat is Uw antwoord op mijn vraag? (weet ik het vast voor de volgende keer. ) En hoe lang moet ik dan wachten cq op hoeveel stemmen?
Wat zou er eigenlijk tegen zijn (behalve dat OH misschien niet online is)?
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12843 votes
Heeft niks met mijn online aanwezigheid te maken, het heeft er mee te maken dat iedereen dan een volgende battle kan starten wanneer de huidige als afgesloten wordt beschouwd.
Zo kunnen mensen die online zijn ook daarop stemmen, ipv dat ze die kans aan hun neus zien voorbij gaan.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
En wat is Uw antwoord op mijn vraag? (weet ik het vast voor de volgende keer. ) En hoe lang moet ik dan wachten cq op hoeveel stemmen?
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
En sinds wanneer is Reinbo de enkeling? Dat kan iedereen toch al doen? En ik vind 12 uur wel genoeg, anders zijn we aan het einde van het jaar nog niet klaar.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Er is geen regel en daarom zijn ik en Onderhond al bijvoorbeeld een keer een battle niet begonnen.
Reinbo is de enige die dat tot nu toe heeft gedaan, maar zonder regel is dat dus min of meer lukraak.
Nu moeten we even de mening peilen bij wat anderen.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Laten we bij gelijke stand na 12 uur gewoon de volgende starten?
Voor (1)
Tegen (0)