- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out Onbekende Parels 2008
Knock-Out Onbekende Parels 2008
Onderhond
-
- 87597 messages
- 12848 votes
Nopes. Beschouw het als wraak voor 5 uur Novecento.
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Wraak? Deze plaats ik even niet, hoe bedoel je wraak? 
Onderhond
-
- 87597 messages
- 12848 votes
Na het kijken van een 5 uur durende film waar ik echt niks aan vind heb ik het niet zo hoog op meer met de regisseur. Daar boet Il Conformista nu voor. Sowieso heb ik ook meer vertrouwen in Tran.
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Vreemde gang van zaken, los van het gegeven dat Il Conformista een totaal andere film betreft vergeleken met Novecento, op vrijwel elk gebied denkbaar, is het nu nou net een film die jou zou kunnen aanspreken gezien de beeldenkracht.
Eerwraak, wraakpoging, bloedwraak, een 0,5*, ik vind het prima verder, maar ik kan je die film aanraden, serieus. Ik denk namelijk dat met name de cinematografie van Il Conformista jou wel zou kunnen aanspreken.
Onderhond
-
- 87597 messages
- 12848 votes
Aan het stemmenaantal + gemiddelde te zien kom ik die binnenkort nog wel een keer tegen in de Top250.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16416 votes
los van het gegeven dat Il Conformista een totaal andere film betreft vergeleken met Novecento, op vrijwel elk gebied denkbaar, is het nu nou net een film die jou zou kunnen aanspreken gezien de beeldenkracht.
kos
-
- 46695 messages
- 8851 votes
Ik denk niet dat OH daar boodschap aan heeft.
.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16416 votes
Ik denk niet dat OH daar boodschap aan heeft.
.
Ik bevestig alleen dat Il Conformista en Novecento in stijl en thematiek niets met elkaar te maken hebben. Dus dat is geen reden om er maar tegen te stemmen. Want ik denk dat Bertolucci geen nacht wakker zal liggen van een tegenstem.
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
Als ik mij niet vergis kunnen we inmiddels verder.
9. Krótki Film o Zabijaniu ( a Short Film about Killing) - I Confess
1-0
Finisterra
-
- 15532 messages
- 4697 votes
11. Soy Cuba - Postman Always Rings Twice, the
1-0