- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- KO weirde, gore en/of schokkende films
KO weirde, gore en/of schokkende films
P8rb
-
- 10773 messages
- 1820 votes
3 Planet Terror - Henry: Portrait of a Serial Killer
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
1-1
Onbegrijpelijk van Nekromantik. Objectief gezien een stuk weirder, goorder en schokkender dan Lost Highway dat hoogstens wat vager is. Ik vraag me dan ook luidop af of de stemmers Nekromantik wel gezien hebben?
Anyway, het blijft slechts een spel natuurlijk... Maar het spel verliest wel een beetje z'n nut op deze manier. Spijtig.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Je hebt helemaal gelijk Halcyon, onbegrijpelijk dat Nekromantik niet ver komt in een dergelijke KO.
Overigens wel vreemd dat je gelijk daarop tegen Henry stemt en voor Planet Terror
.
1-6
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Tja, Necromantiek kan best wierd, schokkend en goor zijn, maar hij is ook niet erg goed imo.... Wellicht dat herziening (waar ik niet naar uit zie) daar ooit iets aan veranderd.
Daarnaast heeft hij natuurlijk 'last' van zijn ongekendheid en de populariteit en kwaliteit van LH.
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Je hebt helemaal gelijk Halcyon, onbegrijpelijk dat Nekromantik niet ver komt in een dergelijke KO.
Overigens wel vreemd dat je gelijk daarop tegen Henry stemt en voor Planet Terror
.
1-6
Ben gecharmeerd door Planet Terror. Hoewel ik Henry de betere film vind, stem ik voor Planet Terror omdat ie meer gore en bizarre gags bevat. Henry is echter wel meer choquerend.
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Tja, Necromantiek kan best wierd, schokkend en goor zijn, maar hij is ook niet erg goed imo....
Dat je Nekromantik minder goed vindt dan Lost Highway kan ik inkomen, maar daar draait deze KO toch niet om?
Maakt verder niet uit hoor, ieder z'n keuze, maar ben gewoon enorm verbaasd
.
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
1-7
4 Cannibal Holocaust - Cannibal Ferox
1-0
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12838 votes
Planet Terror verloren van Henry, het derderangs drama ? Ook niet bepaald de meest logische uitslag.
Doe hier ook maar geen stem. Cannibal Holocaust is ondertussen nog even schokkend als een Beatles kapsel. Je kan er hooguit nog een keertje op lachen.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Planet Terror verloren van Herny, het derderangs drama ?
Weinig drama in Henry..
Voor jou denk ik. Is verder ook niet echt een graadmeter. Er zijn genoeg mensen die best even schrikken als ze zien hoe een schildpad uit elkaar gerukt wordt. Zie je denk ik niet al te vaak in film. CH heeft genoeg ingredienten om deze KO te winnen imo.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12838 votes
De enige echte reden die ik zie waarom Cannibal Holocaust zou kunnen winnen is de hype die rond de film hing en het imago dat er nu nog steeds rond hangt.