- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- KO weirde, gore en/of schokkende films
KO weirde, gore en/of schokkende films
P8rb
-
- 10773 messages
- 1820 votes
8-3 Had van mij een (halve) finale mogen zijn, maar CH is toch echt goorder en schokkender dan Irreversible.
3 Henry: Portrait of a Serial Killer - Visitor Q
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12837 votes
1-2 zal best zijn dat mensen Henry leuker vinden maar willen deze mensen dan nog even naar de topic titel kijken ...
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Dat hebben 'deze mensen' gedaan hoor 
Ik kan me een scene met een kam herinneren. Zo'n kam waar ik thuis al kippevel van kreeg, omdat daarmee hardhandig een klit in je haar (opgegroeid in de tijden van het lange haar je-weet-wel) werd verwijderd. Dus ik had al een trauma van zo'n kam en dan ook nog zo'n film met zo'n kam.... Ik werd er echt niet lekker van.
Enne - ik had eergisteren toch gezegd dat ik mijn steun aan Bijita Q zou staken... (bij het Gozu-duel)
Kies ik toch voor weird en niet voor slasher. Maar dan is het wel uit met Visitor Q vanaf nu hoor!
O ja, en Bijita Q is natuurlijk niet schokkend, want vanwege dat lange haar en zo weet je wat het bij ons voor huishouden was.... Dat lijkt redelijk autobio 
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12837 votes
Blijft Visitor Q toch veel shockerender ... die baksteen, hoeveel keer ben ik vroeger niet mee gaan helpen op werven. Al die bakstenen, al die verloren vrije tijd. Al dat stof en vuiligheid. Nachtmerries!
Verder zie ik niet in waarom een stem voor Gozu zou moeten betekenen dat Q geen steun meer krijgt. Al helemaal niet omdat Gozu dan nog verloren heeft.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Ja, dat Gozu toen alsnog verloor was spijtig... Ik zal mijn besluit bij de volgende Q ronde (die er zo te zien komt) heroverwegen.
SuperSideSwipe
-
- 4464 messages
- 2890 votes
1-8
Ilsa, She Wolf of the SS - Zombi 2
0-1
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12837 votes
1-8