- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- KO weirde, gore en/of schokkende films
KO weirde, gore en/of schokkende films
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
!!!
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
En terecht dat Toxie eruit is. Stel je eens voor dat een komedie deze KO wint.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Heb jij wel de ongecensureerde versie gezien? Zit genoeg gore en shock in om een mooie winnaar te zijn. Bovendien betreft het de wierdste aller superhelden. 
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12837 votes
Zal ik ook wel eens doen. Alleen heb ik hier en daar al wat gezien en opgevangen en word er nu niet meteen wild genoeg van om er meteen achteraan te gaan.
Komt nog wel een keer. Veel zieker dan deze Miike zal hij in ieder geval niet zijn vermoed ik.
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
10 Gozu - The Texas Chainsaw Massacre
1-0
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12837 votes
Zeker van dat je het nu niet over TCM hebt ? Beetje ordinaire slasher die enkel op het einde wat weirder wordt ?
Geef mij maar de soeplepelelectrocutiescene 
2-3 !!!
Art
-
- 13507 messages
- 3659 votes
Eraserhead eruit, jammer! Ben nu wel erg benieuwd geworden naar Freaks!
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12837 votes
Hopelijk nog een paar stemmen van mensen die Gozu wél gezien hebben. Geen film die ten onder hoort te gaan tegen een slashertje.
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Hopelijk nog een paar stemmen van mensen die Gozu wél gezien hebben. Geen film die ten onder hoort te gaan tegen een slashertje.
Moet jij net zeggen
. En eh, TCM is nota bene geen slasher
.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12837 votes
En eh, TCM is nota bene geen slasher
.
Jouw woorden bij de film als ik me niet vergis.
Daarbij is TCM gewoon absoluut niet goor en een beetje weird de laatste 10 minuten. Afgezien van alweer de hype compleet onzinnig om zo'n filmpje door te stemmen.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
[
Geef mij maar de soeplepelelectrocutiescene 
Vooruit, 2 geniale scenes, verder behoorlijk saai allemaal...
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Jouw woorden bij de film als ik me niet vergis.
Klopt, maar ik zat er naast. (Ondertussen flink wat lectuur achter de kiezen) Is geen slasher, wel een voorloper met min of meer dezelfde formule. Anyway, heb niet de intentie om arrogant of betweterig over te komen hoor, maar voor sommige mensen is het misschien nuttige info
.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12837 votes
Vooruit, 2 geniale scenes, verder behoorlijk saai allemaal...
Geslachtveranderingen, koeienkoppen, yazkuza killer dogs en zelfs autocue op een papier in beeld.
Nee, TCM is zoveel weirder ...
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
Geslachtveranderingen, koeienkoppen, yazkuza killer dogs en zelfs autocue op een papier in beeld.
Het gaat niet alleen om de hoeveelheid weirde momenten, het gaat vooral om de impact die het op jouw persoonlijk heeft. Hoe noemen ze dat ook al weer: overdaad schaadt.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12837 votes
Laten we hopen dat die mentaliteit niet leidt tot een of andere softe winnaar.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Tja, ik kom net achter 84-minuten BIJNA briljante Miike vandaan (46-Okunen no Koi), dus ik ben nu bevooroordeeld. Of stem ik toch op mijn op 1-na-favoriete horror-slasher....
5-5
Kies ik toch voor weird en niet voor slasher. Maar dan is het wel uit met Visitor Q vanaf nu hoor!
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Nee, maar ook niet saaaaai
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12837 votes
Nee, maar ook niet saaaaai
Op 10 minuten na absoluut niet mee eens dus. En dan nog eens oerlelijk geschoten!
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Als of Gozu er mooi uitziet. Bij TCM draagt het tenminste nog bij aan het grimmige sfeertje...