- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: filmpersonages 2007
Knock-out: filmpersonages 2007
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
Dit verlies kan er wat mij betreft ook nog wel bij 
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
@soom
ok, nou dat kan natuurlijk, maar ik denk dat er een goede mogelijkheid bestaat dat wanneer jij de film opnieuw zou bekijken dat je het anders zult ervaren.
De personage leeft gedwongen als een kluizenaar een 'outcast', so to speak, in een vijandig en onwetende omgeving. Zijn 'ziekte' die verantwoordelijk is voor zijn ietwat afschrikwekkende uiterlijk zo op het eerste gezicht vormt nu een enorm contrast met zijn eigen houding, niet die van een "monster" maar die van een uiterst hoffelijk heerschap.
Ik vind dat John Hurt deze rol uitmuntend speelt in ieder geval 
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
Goed, dan even een kleine aanmoediging van mijn kant:
Hup, Harry, hup! 
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
Iemand anders nog behoefte om met pompons te zwaaien?! 
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
De Terminator door 
De Terminator hoort toch echt wel thuis in het rijtje van beste personages ooit. Maar aangezien jou alternatieve filmsmaak snap ik best waarom jij het onterecht vind dat ie heeft gewonnen. 
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
9-9 om het spannend te houden 
Wat een butt - reden, het lijkt wel alsof je omgekocht bent.
Als je een van beiden films tenminste nog gezien had ala. Als je nou gewoon niet gestemd had dan was er nu een winnaar bekend.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Ik denk dat Guulbert dat voor de grap er bij zette (zie de smiley) en dat zijn stem echt wel gegrond is.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
Dat dacht ik ook maar bij beiden films staat geen stem van hem. Wat weer niet gelijk een indicatie is dat hij ze niet gezien heeft inderdaad. Maar mocht het echt voor de spanning zijn dan vind ik het ontzettend dom en zinloos.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
Er zijn ook meerdere Dirty Harry films...
Naast Dirty Harry ken ik alleen Sudden Impact waarin Dirty Harry vertegenwoordigd is. Ben ook niet zo `n fan van Clint Eastwood. 
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
I am not an elephant! I am not an animal! I am a human being! I am a man! 
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
11-10 Ik deel Soom's ergernis wel over Merrick. Zeer irritant personage vond ik het. Overigens vind ik Dirty Harry niet veel beter maar dat terzijde.
Finisterra
-
- 15532 messages
- 4691 votes
8. Nick Chevotarevich (Christopher Walken, The Deer Hunter) - Larry ‘Mr. White’ Dimmick (Harvey Keitel, Reservoir Dogs)
0-1
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
3-4! Sowieso verre van Keitel's beste rol.