- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Slechtste Topfilm, editie 2007
Slechtste Topfilm, editie 2007
Dragon
-
- 62559 messages
- 4509 votes
3. Zwartboek - Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl
Art
-
- 13507 messages
- 3659 votes
0-2 Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
4-6 Pirates is een erg vermakelijke avonturenfilm. Zwartboek is maar zo-zo.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Voor mij Crash.
Hooligans al gezien? Dat is pas een film zonder bestaansrecht. Hopelijk is A Walk to Remember niet een te sterke tegenstander. Die knikkerde Saw eruit.
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Hooligans al gezien? Dat is pas een film zonder bestaansrecht. Hopelijk is A Walk to Remember niet een te sterke tegenstander. Die knikkerde Saw eruit.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik Hooligans deels heb gezien, het heeft weinig indruk op mij gemaakt. Maar ik geloof je direct.
Crash heb ik noodgedwongen in de bioscoop moeten uitzitten. Ik heb me enorm zitten irriteren aan de aaneenschakeling van voorspelbare clichés. Een prototype film waarbij getoond wordt hoe drama veranderd in melodrama, net zoals in de film 21 Grams, waar elk personage de opdracht meekrijgt, zo lijkt het, om zoveel mogelijk gouden beelden in wacht te slepen.
Bah!
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik vond Crash ook niet bepaald een meesterwerk, maar ook niet meteen slecht (3 sterren). Verdient hier verder wel een plaatsje in de halve finale; al is het maar omdat veel slechte films al weggestemd zijn. Hooligans versus The Butterfly Effect is een mooie finale.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12837 votes
7-6 Prul!!
Flauwe overbljivers, zeker nu m'n Wilder er ook al uit is. Enkel deze verdient het nog echt denk ik.
Art
-
- 13507 messages
- 3659 votes
Terwijl je die Wilder geeneens gezien hebt! 
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12837 votes
Ben zo'n passioneel fan dat ik er van uit durf gaan daat hij me niet teleurstelt.
Bert1
-
- 2196 messages
- 0 votes
Ik heb Crash gezien tijdens de les psychologie, wat een klucht nu ik erover nadenk. 
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Hooligans versus The Butterfly Effect is een mooie finale.
Kan ik mee leven 
Bert1
-
- 2196 messages
- 0 votes
Ik zou het niet weten, maar geen haar op men hoofd dat er aan denkt de films te gaan bekijken. 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 messages
- 5447 votes
4. The Butterfly Effect - Sling Blade
0-1