- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Acteurs (2007)
Knock-out: Acteurs (2007)
Wouters
-
- 2665 messages
- 1837 votes
J.S.
-
- 11754 messages
- 3060 votes
2-1
Mifune is ook een groot gemis bij deze laatste 16, Shimura, Mastroianni en Delon had er ook wel mogen staan maar voor de rest toch een mooie lijst met toch nog 4 absolute favorieten: Brando, De Niro, Pacino en Bogart
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
snap niet wat daar grappig aan is. Goed acteur
1-1
Zeker niet één van de 16 beste van de wereld.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes

Zeker Belg.
Met Turks Fruit, Soldaat van Oranje, Grijpstra en de Gier, Blade Runner, Eureka, Hitcher, en heel veel heerlijke B films toch zeker een topper.
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
In elk geval geen chauvenistische Nederlander 
Wouters
-
- 2665 messages
- 1837 votes
in ieder geval niet een acteur die er in de eerste ronde al uit had mogen liggen.
Niks met chauvenistisch te maken. Gewoon veel goede rollen gespeeld.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
In elk geval geen chauvenistische Nederlander 
Ik bedoel meer dat je z'n halve ouvre wel niet zal kennen.
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
in ieder geval niet een acteur die er in de eerste ronde al uit had mogen liggen.
Daar heb ik ook geen probleem mee. Hij is goed in wat hij doet, maar er zijn toch wel completere acteurs.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Daar heb ik ook geen probleem mee. Hij is goed in wat hij doet, maar er zijn toch wel completere acteurs.
Wat ik zeg je kent zijn halve ouvre schijnbaar niet. Heeft wel wat meer gedaan dan enkel in goed betalende B films spelen. Daarbij is het een van de meest succesvolle niet Engelstalige acteurs aller tijden. (na Schwarzenegger
)
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Turks Fruit vind ik (vooral in Nederland) zwaar overgewaardeerd. Vooral de ... onthullende prestatie van Van de Ven was in Vlaanderen berucht toen ik puber was. Hitcher gezien toen hij uitkwam, in zijn genre een goede film. Flesh & Blood en nog een paar andere gezien. Zoals gezegd, wat hij doet, doet hij goed, maar hij wordt meestal maar gecast als smeerlap. Niet extreem veelzijdig dus.
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Wat ik vooral bedoel is dat, om de KO veelzijdiger te maken, andere acteurs of actrices erger gemist worden dan Hauer. bvb. Rampling, Binoche, en anderen (Decleir
)
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
Hauer is een serieuze angel in Blade Runner. Film had al een stuk beter geweest zonder hem.
6-8
Wouters
-
- 2665 messages
- 1837 votes
Ik zie net dat Delon eruit ging tegen Lancaster ! De horror. En dat een aardig acteur maar meer ook niet als Spacey het de uitvinder van Methodacting lastig maakt is al helemaal belachelijk.
Volgens mij heeft de helft hier On The Waterfront en A streetcar named desire niet gezien. Weet het wel bijna zeker.
Hauer is een serieuze angel in Blade Runner. Film had al een stuk beter geweest zonder hem.
Ik vind Hauer misschien niet de allerbeste keus voor de rol van Beatty maar ik stoor me allerminst aan hem.