- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out: Regisseurs (2007)
Knock Out: Regisseurs (2007)
by_the_way
-
- 3792 messages
- 504 votes
Zeg toch ook niet dat het een slechte finale is ?
Beweer ik dat?
Dan nog, Kubrick is absoluut geen Hollywood.
DieGo
-
- 5808 messages
- 2365 votes
Er is toch niemand die het tegendeel beweert?
Cosoco
-
- 10908 messages
- 5185 votes

15-9 dan maar, Hitchcock is al helemaal niks.
DieGo
-
- 5808 messages
- 2365 votes
De winnaar!

Stanley Kubrick!
Toch wel een mooie winnaar al had ik liever Billy Wilder of Joel Coen zien winnen.
basketballerke
-
- 4727 messages
- 0 votes
Aangezien het mijn nr.2 regisseur is, schitterende winnaar!
Wouters
-
- 2665 messages
- 1837 votes
Dan nog, Kubrick is absoluut geen Hollywood.[/quote]
begrijpend lezen is zo moeilijk 
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes

Tja wat te zeggen, vind dat het niet had gemogen. Zat zoveel moois tussen: Oshii, Ishikawa, Kitano, Tsukamoto, Miike en dan wint Kubrick..... 
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Beetje ouwe zeur (type Miyazaki) die doodgekauwde problemen op simpelistische wijze behandelt. En alom geprezen is.
Voorspelbare winnaar maw.
Art
-
- 13507 messages
- 3659 votes
Had je überhaupt nou verwacht dat een van die regisseurs zou gaan winnen? Van Kitano kan ik het nog enigzins begrijpen, fijn regisseur. Merk weer dat verschillende personen weer duidelijk moeten laten blijken hoe standaard deze KO is verlopen en duidelijk weer denigrerend de massa afkraken. Gelukkig heb ik geen beperkte filmblik en heb ik mij uitstekend vermaakt bij deze KO! 
J.S.
-
- 11754 messages
- 3060 votes
Voorspelbare maar geen slechte winnaar, geweldige regisseur!
Cosoco
-
- 10908 messages
- 5185 votes
Had je überhaupt nou verwacht dat een van die regisseurs zou gaan winnen? Van Kitano kan ik het nog enigzins begrijpen, fijn regisseur. Merk weer dat verschillende personen weer duidelijk moeten laten blijken hoe standaard deze KO is verlopen en duidelijk weer denigrerend de massa afkraken. Gelukkig heb ik geen beperkte filmblik en heb ik mij uitstekend vermaakt bij deze KO! 
Dat lijkt me nou juist een beperkte filmblik. Laat de bekendste en populairste regisseurs maar fijn winnen. 
Alsof de mensen die hier wat negatiever zijn alleen maar die paar Aziatische regisseurs bekijken.
Heb me verder ook best vermaakt met de KO, vind het verloop alleen jammer. 
J.S.
-
- 11754 messages
- 3060 votes

Tja wat te zeggen, vind dat het niet had gemogen. Zat zoveel moois tussen: Oshii, Ishikawa, Kitano, Tsukamoto, Miike en dan wint Kubrick..... 
Moet dit nu écht altijd? 
En dan al dat gelul over "doorsnee"
die regisseurs zijn gewoon zo goed dat ze al heel lang gewaardeerd worden en dan gaan sommigen ze maar doorsnee noemen tja... binnen 10 jaar wordt het werk van Kitano en co. ook doorsnee genoemd moeten jullie weer andere favorieten zoeken
.
Cosoco
-
- 10908 messages
- 5185 votes
Al dat gelul over algemene waardering en critici altijd. Mensen mogen dat soort filmpjes niet eens saai of doorsnee vinden. 
En ik hoop dat ik over 10 jaar inderdaad een aantal nieuwe favorieten heb, anders zou het de komende jaren een beetje saai worden. 
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
En ik hoop dat ik over 10 jaar inderdaad een aantal nieuwe favorieten heb, anders zou het de komende jaren een beetje saai worden. 
gesproken als een filmfan die zichzelf liever niet graag ziet vastroesten in een paar ouwe getrouwe.
J.S.
-
- 11754 messages
- 3060 votes
Ik bedoel maar wanneer Kitano's werk evenzeer gewaardeerd wordt bij het grote publiek dan dat van Kubrick (als dat al gebeurd) dat degenen die dan dweepten met hem nieuwe favorieten moeten zoeken om zich toch maar af te kunnen zetten.
Verder denk ik niet dat er vele bezoekers op deze site zijn die momenteel meer favorieten aan het maken zijn dus vastgeroest ben ik iig niet
.
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Ik bedoel maar wanneer Kitano's werk evenzeer gewaardeerd wordt bij het grote publiek dan dat van Kubrick (als dat al gebeurd) dat degenen die dan dweepten met hem nieuwe favorieten moeten zoeken om zich toch maar af te kunnen zetten.
Ja en daar gaat het om, ons afzetten.
Zou natuurlijk ook gewoon kunnen dat we Kitano echt goed vinden, ik spreek trouwens wel voor mezelf.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Mjah, ik persoonlijk zit eigenlijk wel te wachten tot Kitano wat populairder wordt. Ik vind z'n films maar kut en ben het zo beu hem goed te moeten vinden om mij elke keer weer af te zetten. En nu heeft hij weer een nieuwe 
Cosoco
-
- 10908 messages
- 5185 votes
Ja, moeten we die nieuwe film weer hoog waarderen en maar hopen dat anderen het oppikken. 
Cosoco
-
- 10908 messages
- 5185 votes
Natuurlijk. Het blijft ook zo moeilijk om te accepteren dat mensen gewoon iets anders in cinema zoeken. We willen ons natuurlijk gewoon afzetten en speciaal voelen. Of misschien willen we gewoon lekker rebels doen! 
arkadi
-
- 1029 messages
- 0 votes
In grappig proberen te zijn of grappig/cynisch schijnt altijd een kern van waarheid te zitten..heb ik gehoord 
Cosoco
-
- 10908 messages
- 5185 votes
Als jij daar vrolijker van wordt, vooral blijven geloven. 
orbit
-
- 12092 messages
- 0 votes
gesproken als een filmfan die zichzelf liever niet graag ziet vastroesten in een paar ouwe getrouwe.
Vastroesten of niet ouwe zak, als je iets goed vindt, vindt je dat over 10 jaar misschien nog steeds.. je hoeft niet pathologisch te switchen tussen de ene en de andere stroming om bij te blijven hoor 
Kubrick is de gedroomde winnaar, en dat zonder dat ik heb gestemd.. dat hij nog lang het voorbeeld voor vele nieuwe filmers mag blijven geven, want die zijn er nog lang niet.
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Gelukkig maar.