- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out: Regisseurs (2007)
Knock Out: Regisseurs (2007)
NKyou
-
- 3081 messages
- 747 votes
...Op die manier weten we zeker dat niemand met de loting knoeit.
Weet niet of je dit nu direct naar mij schrijft of meer in het algemeen, maar als er iemand al zijn favorieten zwaar heeft geloot dat ben ik het wel. In de eerste twee rondes was ik al zo'n beetje iedereen kwijt. 
Zo niet, dan ben ik het er ook niet met je methode eens. Als je het zo zal doen is het voor de knock-out-regelaar echt onwijs veel meer werk. Dit gaat nog relatief eenvoudig. Anders ben je echt veel langer bezig.
Bert1
-
- 2196 messages
- 0 votes
Weet niet of je dit nu direct naar mij schrijft of meer in het algemeen, maar als er iemand al zijn favorieten zwaar heeft geloot dat ben ik het wel. In de eerste twee rondes was ik al zo'n beetje iedereen kwijt. 
Zo niet, dan ben ik het er ook niet met je methode eens. Als je het zo zal doen is het voor de knock-out-regelaar echt onwijs veel meer werk. Dit gaat nog relatief eenvoudig. Anders ben je echt veel langer bezig.
Is toch niet zoveel werk, je pakt gewoon de vorige lijst en schrapt de verliezers... dan pak je nr 1 en 2 samen dan nr 3 en 4... en zo verder
P8rb
-
- 10773 messages
- 1820 votes
4. Joel Coen - Stanley Kubrick
1-0 Had de halve finale mogen zijn.
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
idd. erg jammerlijke loting, 2 potentiële finalisten tov elkaar.
Wacht nog maar even af.
NKyou
-
- 3081 messages
- 747 votes
Is toch niet zoveel werk, je pakt gewoon de vorige lijst en schrapt de verliezers... dan pak je nr 1 en 2 samen dan nr 3 en 4... en zo verder
Hmm, je hebt helemaal gelijk. Keek er met een omweg naar.
Freud kwam vorig jaar met deze motivatie en die vind ik wel sluitend. Maar als er een meerderheid is, kan het natuurlijk allemaal worden omgegooid.
. KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Het is de gewoonte dat de organisator het lotingssysteem zelf kiest.
Zelf ben ik voorstander van het automatische systeem waar de structuur voor alle verdere lotingenvooraf bepaald is.