- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out: Regisseurs (2007)
Knock Out: Regisseurs (2007)
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
8-1
Miyazaki, Ki - Duk en Fellini eruit. Wat een k*t knock - out zeg. En dat tegen regisseurs die 1 of 2 goede films gemaakt hebben. Triest.
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
Misschien wel te weing van die regisseurs gezien
Al moet ik wel zeggen dat de overwinningen van De Palma en Stone mij hebben verrast.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
Volgens een bepaalde formule?? Heb je die films uberhaupt wel gezien?? Raging Bull dezelfde formule als Taxi Driver dezelfde formule als Goodfellas dezelfde als Cape Fear.. 
Je maakt jezelf wederom onsterfelijk belachelijk hier asiamanneke!
Nee, ik heb ze niet gezien hoor ik lul maar wat. 
Uit mijn bericht zou je toch op kunnen maken dat ik Raging Bull nog niet gezien heb. Volgens mij ben jij degene met de spreekwoordelijke plaat voor de kop. Zeker als je niet inziet dat zijn misdaadfilms op elkaar lijken. Maar ach, je bent sowieso stekeblind als je denkt dat ik alleen maar Asia films aanhang.
En Scorsese mag zich dan eens wagen aan iets anders dan misdaadfilms, vaak pakt dat veel minder uit dan zijn misdaadfilmpjes. Die werkjes blinken al helemaal niet uit in hun genre en lijken eerder zoethoudertjes voor Scorsese fans. Werkjes van andere genres scoren over het algemeen bedroevend laag bij hem.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
DePalma is geen verrassing. De uitschakeling van Scorsese vind ik tot nu de grootste verrassing.
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
Er is toch geen idioot in de wereld die Kundun tot een van de beste docu `s ooit rekent!
Omdat het ook geen docu is 
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
Okè, klopt. Wat ik bedoel is dat hij weinig weet klaar te spelen qua gemiddeldes. De films die buiten zijn misdaadoeuvre vallen, zijn in hun genre verre van betekenisvol.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Nogmaals: onzin.
King of Comedy, After Hours, No Direction Home, Last Temptation of Christ...
Allemaal betekenisvol in hun genre en topfilms.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
Nogmaals: onzin.
King of Comedy, After Hours, No Direction Home, Last Temptation of Christ...
Allemaal betekenisvol in hun genre en topfilms.
Ik moet het nog zien gebeuren. No Direction Home is dat niet typisch een docu die alleen interessant is voor Bob Dylan - fans?
After Hours en King of Comedy zullen waarschijnlijk aardige films zijn, maar of ze nou tot de absolute uitblinkers in hun genre horen.
Ik ben benieuwd, ik laat me graag verrassen.
Matchostomos
-
- 4171 messages
- 535 votes
En vergeet vooral 'The Aviator' niet, glamoureuze en fabuleuze terugkeer van Scorsese naar de jaren '30.
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
12. Francis Ford Coppola - Darren Aronofsky
1-0 Francis Ford Coppola
Matchostomos
-
- 4171 messages
- 535 votes
3-1...Aronofsky heeft met 'The Fountain' een unieke en hoogstpersoonlijke prent afgeleverd, maar Coppola heeft zich simpelweg al vaker bewezen.
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
4-2!!!!!!!! Duidelijker kan gewoon niet. Aronofsky!
Cosoco
-
- 10908 messages
- 5185 votes
3 films zijn wat weinig dus
Liever 3 goede films dan een heleboel met allemaal rotzooi ertussen (Jack
).
arkadi
-
- 1029 messages
- 0 votes
Liever 3 goede films dan een heleboel met allemaal rotzooi ertussen (Jack