- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out: Regisseurs (2007)
Knock Out: Regisseurs (2007)
NKyou
-
- 3081 messages
- 747 votes
Wat een ***-knock-out. Bij deze dus al mijn favorieten eruit en slechts de standaardnaampjes (op tsuka na) staan er nog in. Niet dat die nou zulke slechte films maken, maar ik had toch graag wat verrassingen gezien. 
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
3-6, qua stemgemiddelde komt Tarantino denk ik toch hoger uit, maar vind Cronenberg toch interessanter.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Begrijp het wel, bij mij eigenlijk dezelfde redenatie.
Matchostomos
-
- 4171 messages
- 535 votes
2-2... 
En spijtig van Cronenberg, al mogen we misschien blij zijn dat hij al zover is geraakt in deze knock-out.
orbit
-
- 12092 messages
- 0 votes
Goodfellas en The Departed zijn aardige films, gedraaid volgens een bepaalde formule, niks nieuws. En Taxi Driver dat is echt pulp met een hoofdletter P. Nee, Scorsese is niet meer dan een regisseur die maar in weinig genres uit de voeten kan en dat genre ( misdaad ) nog geen eens tot in de perfectie beheerst. Wat stoere taal, onderlinge verdenkingen, liquidaties die nauwelijks in beeld gebracht worden, conflictsituaties met de vrouwtjes en dan heb je het wel gehad.
Volgens een bepaalde formule?? Heb je die films uberhaupt wel gezien?? Raging Bull dezelfde formule als Taxi Driver dezelfde formule als Goodfellas dezelfde als Cape Fear.. 
Je maakt jezelf wederom onsterfelijk belachelijk hier asiamanneke!