- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Filmschurken
Knock-Out: Filmschurken
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Wat voor een loting is dat nu. Nummer 4 ? nummer 8 ? Komaan zeg. Je zou bijna denken dat de loter iets voor Terminator heeft.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Wat voor een loting is dat nu. Nummer 4 ? nummer 8 ? Komaan zeg. Je zou bijna denken dat de loter iets voor Terminator heeft.
Ik heb niets met T2 (Wel met Arnie als Terminator), verder vind ik 4 ook jammer, 8 lijkt me een eenvoudige walk-over voor Alex, prima toch.
(Al blijf ik me verbazen hoe populair dat moederskindje is). 5 kent ook twee zwakke broeders IMO, maar ach, dat krijg je bij een loting zonder plaatsing. (Ben al lang blij dat Booth niet tegen DeLarge lootte.)
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Booth tegen De Large zou een prima finale zijn.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ik zou alleen geen idee hebben op wie ik dan moet stemmen. 
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Hannibal hoort voor mij in de finale thuis. Tegen De Large dan maar, gezien Bateman niet meer kan.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Met deze twee heb ik allebei niks. En Harry Powell eruit 
5-5 Gruber is té standaard
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Hannibal hoort voor mij in de finale thuis. Tegen De Large dan maar, gezien Bateman niet meer kan.
Hannibal heeft zich helaas een beetje gediskwalificeerd met z'n twee vervolgen, doen flink afbreuk aan het personage voor mij.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
2. Frank Booth (Dennis Hopper in Blue Velvet) - Oddjob (Harold Sakata in Goldfinger)
1-0
jasha
-
- 1540 messages
- 1087 votes
2-0... Maar daar is veel goede wil bij gemoeid... Oddjob is ook een schurk om u tegen te zeggen.
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
7-1, vind Blue Velvet allemaal wat te weird
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
3. Dr. Christian Szell (Laurence Olivier in Marathon Man) - Attila (Donald Sutherland in Novecento)
0-1 mag van mij winnen.