- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Filmschurken
Knock-Out: Filmschurken
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7936 votes
18. Doctor Octopus (Alfred Molina in Spider-Man 2) - Patrick Bateman (Christian Bale in American Psycho)
0-1
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
19. The Butcher (Philippe Nahon in Seul Contre Tous) - Raymond Lemorne (Bernard-Pierre Donnadieu in Spoorloos)
0-1
kos
-
- 46687 messages
- 8844 votes
0-4 heerlijk, iemand die iets vreselijks doet, puur en alleen om te zien wat het gevolg zal zijn, meer niet.
mister blonde
-
- 12693 messages
- 5825 votes
Of zoals Johnny Cash al zong 'I shot a man in Reno, just to watch him die'.
kos
-
- 46687 messages
- 8844 votes
In dat boek het Gouden Ei zit ook zo'n stukje (in de film niet denk ik) dat hij als kind van een balkon afsprong om te zien wat het effect zou zijn, met als gevolg een gebroken been
.
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7936 votes
20. Sheriff of Nottingham (Melville Cooper in The Adventures of Robin Hood) - Teddy KGB (John Malkovich in Rounders)
0-1
Sander2
-
- 2816 messages
- 0 votes
In dat boek het Gouden Ei zit ook zo'n stukje (in de film niet denk ik) dat hij als kind van een balkon afsprong om te zien wat het effect zou zijn, met als gevolg een gebroken been
.
Zit ook in de film.
mister blonde
-
- 12693 messages
- 5825 votes
Vreemd eigenlijk dat Claude Rains er niet in zit. Heeft een aantal geweldige bad-guys vertolkt. o.a. the Invisible Man en ook in the Adventures of Robin Hood als Prince John (memorabeler dan Cooper). Jammer dat ik het nu pas zie.
Art
-
- 13507 messages
- 3658 votes
21. Sgt. Bob Barnes (Tom Berenger in Platoon) - Frank Costello (Jack Nicholson in The Departed)
0-1 Frank Costello