- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- De grote Kerst 1024 scene knock out!
De grote Kerst 1024 scene knock out!
Wouters
-
- 2665 messages
- 1837 votes
Behalve Bom Bom allemaal ook films die ik op 4.5* heb staan, en waarvan een hoop scenes door mijzelf zijn aangedragen.
Daarbij probeer je te bewijzen dat ik nooit op een andere film stem als er een Aziatische tegenover staat. Dan is "een greep" totaal onzin qua bewijs.
*zucht* probeer ik helemaal niet te bewijzen. Ik zei alleen dat het erop LIJKT af en toe dat je aziatische scenes altijd beter beoordeelt in knock-outs (dan kan ook van anderen gezegd worden: reinbo, kirayama, dus voel je niet heel persoonlijk aangesproken).
Als jij dat dan meteen stellig ontkent en ik dan eens kijk naar de 1ste 15 knock-outs van de 2de ronde..en in ALLE 15 gevallen stem je op de aziatische, dan heb ik het NIET meteen bewezen, maar wel bewezen dat wat ik zeg wel ERGENS op gebaseerd is. Je kan moeilijk van me verwachten dat ik alles van je ga checken
maar ik herinner me soortgelijk stemgedrag in de onbekende parels knock-out.
Maar goed iedereen mag zijn mening hebben en uitdragen. ik weet het mijne
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Misschien komt het omdat wij die Aziatische films kennen en goed vinden? Heeft niets met afkomst te maken, (ken ook een hoop slechte Aziatische films, maar die doen niet mee) dus what's your point?
Onderhond
-
- 87631 messages
- 12910 votes
Zou ook niet weten waarom ik tegen een Pi, Gerry of Elephant zou stemmen tegen een Aziatische film die ik minder vind.
Het enige wat je vroeg was "correct me if I'm wrong". Dat ben je dus, dus leg je erbij neer, of kom met iets waar je achter kan staan.
Ik kan ook een paar dingen zeggen die "lijken", maar da's niet altijd even beleefd.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ik zou zeggen, kijk al die films even, we kunnen nog wel wat steun gebruiken voor ons Aziatisch Offensief. 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
175 Assault on Precinct 13 (1976) - beschieting met silencers - Clockwork Orange - gevecht met Billy's gang
lastig
1-0
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
175 Assault on Precinct 13 (1976) - beschieting met silencers - Clockwork Orange - gevecht met Billy's gang
lastig
1-0
Wouters
-
- 2665 messages
- 1837 votes
Ik zou zeggen, kijk al die films even, we kunnen nog wel wat steun gebruiken voor ons Aziatisch Offensief. 
ik heb er redelijk wat gezien anders zou ik er ook geen mening over durven hebben. GITS staat nog op de plank
Wouters
-
- 2665 messages
- 1837 votes
3-4
klopt maar je hebt al toegezegd em mij te willen lenen 
jasha
-
- 1540 messages
- 1087 votes
176 C'est Arrive pres de chez vous - De zwarte nachtwaker - Exorcist - Spiderwoman scene
1-0
Sander2
-
- 2816 messages
- 0 votes
wat was dat nou ook alweer met die nachtwaker?