- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Beste animatie film
Knock-Out: Beste animatie film
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
14. Dumbo vs. Les Douze Travaux d’Asterix (Asterix en de Helden)
0-1
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
1-1 (dumbo, niet dat die nou verder moet komen, maargoed.)
Pieter Montana
-
- 6678 messages
- 2286 votes
2-2
BTW: Is The Lion King niet geïnspireerd op Hamlet?
En m'n favoriet Beauty & The Beast ligt eruit 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Gelukkig The Lion King door. Is mijn favoriet. Ik snap trouwens het probleem niet met dat The Lion King niet helemaal origineel is. Als het al een remake is, dan is het een verdomd goede. En daar gaat het toch om. Dat het een remake zou zijn maakt hem eigenlijk niet beter of slechter.
2-3 Asterix 
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
Is Les Douze Travaux d’Asterix gelijk aan Asterix en de Helden? Als je het vrij vertaald wordt staat er De Twaalf Werkzaamheden van Asterix 
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12837 votes
15. Tonari no Totoro (My Neighbor Totoro) vs. The Jungle Book (1967)
1-0
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5305 votes
Idioten! The Aristocats eruit, Spirited Away eruit en al helemaal erg: mega-klassieker Beauty and the Beast eruit tegen zo'n matig flutfilmpje als Ice Age. Schandalig!
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Is Les Douze Travaux d’Asterix gelijk aan Asterix en de Helden? Als je het vrij vertaald wordt staat er De Twaalf Werkzaamheden van Asterix 
Les Douze Travaux d'Asterix is onder drie titels in Nederland uitgebracht:
- Asterix Verovert Rome
- De 12 Werken van Asterix
- Asterix en de Helden
De laatste titel is de bekendste en zo heet de film ook op de video die ik heb. Eigenlijk is het meteen de titels die het minst ergens op slaat, binnen de context van de film.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
5-1 Vind JB niet echt geweldig.
Is juist een van de beste werken van Disney. Na Robin Hood en The Lion King mijn favoriet.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Is juist een van de beste werken van Disney. Na Robin Hood en The Lion King mijn favoriet.
Ach, de werken van Disney zijn blijkbaar niet zo goed. 
Afgezien van de Lion King zullen ze me worst wezen. Vind Beauty en the Beast nog wel aardig, maar dan daalt de beoordeling snel.
NBC, Princess Monoke, South Park, Finding Nemo, Antz en Akira waren mijn favorieten, daarvan zijn alleen de eerste twee nog in de race. Moet wel toegeven dat ik maar 56 van de deelnemers ken.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12837 votes
16. Toy Story vs. Gunnm
0-1
En nu weer allemaal trots op de pratende aardappel stemmen.