- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Beste einde
Knock-Out: Beste einde
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Eternal Sunshine of the Spotless Mind - Dial M for Murder
1-0
mister blonde
-
- 12696 messages
- 5828 votes
Irréversible eruit tegen Se7en. 
Seven heeft een van de meest briljante eindes ooit. Het eind van irreversible is gewoon het 'begin' van de film (van het eigenlijke verhaal althans). Aardig, maar niet half zo bijzonder. Bij Seven krijg je een klap in het gezicht. Niet alleen een ijzersterke en sfeervolle scene (waarin voortreffelijk geacteerd wordt), maar de touwtjes worden meesterlijk aan een elkaar geknoopt. Seven moet maar winnen geloof ik.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Seven heeft een van de meest briljante eindes ooit. Het eind van irreversible is gewoon het 'begin' van de film (van het eigenlijke verhaal althans). Aardig, maar niet half zo bijzonder. Bij Seven krijg je een klap in het gezicht. Niet alleen een ijzersterke en sfeervolle scene (waarin voortreffelijk geacteerd wordt), maar de touwtje worden meesterlijk aan een elkaar geknoopt. Seven moet maar winnen geloof ik.
Seven heeft een eind dat je vanuit de helikopter al van een mijl ver ziet aankomen... Klap in je gezicht, heb je de hele film zitten slapen of zo? 1,2,3,4,5,6....... ? 
mister blonde
-
- 12696 messages
- 5828 votes
Vind ik niet, niet verwacht dat ie daadwerkelijk de trekker over zou halen, waarmee the Killer dus wint Veel mensen snappen het einde van seven trouwens niet eens en denken dat de vrouw van Pitt ook tot een van de seven slachtoffers hoort.
jasha
-
- 1540 messages
- 1087 votes
Vind ik niet, niet verwacht dat ie daadwerkelijk de trekker over zou halen, waarmee the Killer dus wint Veel mensen snappen het einde van seven trouwens niet eens en denken dat de vrouw van Pitt ook tot een van de seven slachtoffers hoort.
Is geheimzinnigheid dan geen van de 7 hoofdzonden? Indien het zo niet is verklaard datwaarom ik niet wist waarom de moordenaar haar vermoordde aangezien hij niet kon weten dat ze zwanger was.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Vind ik vreemd Pitt speelt de hele film een overdreven opgefokt politieagentje. Hij moest een keer exploderen....... weinig verrassend vond ik.
@ Jasha: WRAAK.
jasha
-
- 1540 messages
- 1087 votes
1-1 Twee Goede films die het helaas niet van hun einde moeten hebben. Daarom mijn favoriet van de twee gekozen.
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7945 votes
Omdat er een stem weggehaald is. Hoe kan het 2 keer 1-1 staan?
jasha
-
- 1540 messages
- 1087 votes
het is nu 2-1 voor Lost in Translation dus
kArIzMa_TuRk
-
- 3642 messages
- 0 votes
waar moet je de letters selecteren om het te lezen? wat is er gebeurd?