- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Beste einde
Knock-Out: Beste einde
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
0-3
Al twee van mijn topfavorieten op rij er uit. Nu alleen nog Hana-Bi in de race wat mij betreft is de rest te zwak om te mogen winnen.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
0-4 Fijn dat Bin-Jip gewonnen heeft. Einde van The Thing is weinig speciaal.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
0-4 Fijn dat Bin-Jip gewonnen heeft. Einde van The Thing is weinig speciaal.
Dankzij de hulp van 4 Know nots
Einde van The Thing is ijskoud brilliant!
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Ook ik. Ik heb geen favoriet meer over volgens mij. Hierna maar weer eens een die hard horror KO organiseren
.
0-5 trouwens
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
Reinbo, is het einde van Apocalypse Now zwak? Dacht het niet 
0-6 Lost Highway
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
Dankzij de hulp van 4 Know nots
Einde van The Thing is ijskoud brilliant!
Maar ook zonder mijn steun, terwijl ik duidelijk voor Bin-Jip ga. Einde The Thing is derdien in een dozijn.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Er was nogal wat gezeik over het gezeik in de knock-out games en uit verveling heb ik eens precies 50 wilekeurige pagina's bekeken uit dit topic en ik deed de volgende ontdekking: Reinbo is de ultieme koploper! Maar liefst 37,8% van al het gezeik komt van Reinbo's kant, Onderhond is de nummer 2 met 8,1%, op de voet gevolgd door nog een hele zooi.

kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Had je tijd over ofzo? Hoe heb je dat trouwens berekend?
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Er was nogal wat gezeik over het gezeik in de knock-out games en uit verveling heb ik eens precies 50 wilekeurige pagina's bekeken uit dit topic en ik deed de volgende ontdekking: Reinbo is de ultieme koploper! Maar liefst 37,8% van al het gezeik komt van Reinbo's kant, Onderhond is de nummer 2 met 8,1%, op de voet gevolgd door nog een hele zooi.

Wie is er verantwoordelijk voor de overige 54,1% Want da's wel de meerderheid, stelletje zeikers. 
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Nou ja, als de nummer 2 al op slechts 8,1% (lees: 3x zeiken) staat, dan stelt die rest niet zo veel voor. Een groot pak dicht bij elkaar. 
0-7 overigens
(Abre los Ojos - Lost Highway)
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Dus ik heb maar een keer of 14 geklaagd. Valt me erg mee als je kijkt wat er al uit ligt. 
Silvio Dante
-
- 2943 messages
- 2153 votes
Deze pagina heb jij anders ook mooi volgezeikt hoor
.
1-7 Stemmetje voor de eer
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes

dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
1-2
Ja dit is er nog wel eentje die de overwinning verdient