- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Beste einde (voorronde)
Knock-Out: Beste einde (voorronde)
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Hoort het einde van Butch Cassidy & the Sundance Kid er eigenlijk niet in? In plaats van Nekromantik die toch te weinig stemmen heeft?
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Van mij mag het (Zal mijn stem niet krijgen) of voor GF 3 of Aliens of een van de andere reeds geselecteerde films met een weinig bijzonder einde (of meerdere delen in d ko)
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Van mij mag het (Zal mijn stem niet krijgen) of voor GF 3 of Aliens of een van de andere reeds geselecteerde films met een weinig bijzonder einde (of meerdere delen in d ko)
Ik pak Nekromantik. Dan doet hij in de voorronde nog mee. Nekromantik verwijderen past beter onder het motto 'geen films met te weinig stemmen mee laten doen'. Daarbij vind ik het einde van The Godfather Part III erg sterk. Ik zal vast niet de enige zijn.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Butch is natuurlijk wel volslagen kansloos tegen Long Good Friday
(Beste einde ooit! IMO)
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Butch is natuurlijk wel volslagen kansloos tegen Long Good Friday
(Beste einde ooit IMO)
Dat valt nog te bezien. Butch Cassidy is bekender en het laatste shot van die film is legendarisch. Hoewel ik de film niet gezien heb, ken ik het laatste shot. Jammer omdat het zo'n spoiler is, maar het geeft wel de bekendheid aan.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Nog te gaan
Seul contre Tous - Shaolin Soccer
Hwal - Libertine, The
Elephant - Artificial Intelligence: A.I.
Carrie -Last Temptation of Christ, The
Wild at Heart - Perfect Blue
Repo Man - Primer
Long Good Friday, The - Butch Cassidy & the Sundance Kid
From Dusk Till Dawn - In a Lonley place
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Dat valt nog te bezien. Butch Cassidy is bekender en het laatste shot van die film is legendarisch. Hoewel ik de film niet gezien heb, ken ik het laatste shot. Jammer omdat het zo'n spoiler is, maar het geeft wel de bekendheid aan.
Dat wat jij bedoeld is volgens mij niet het laatste shot. Dat dacht ik ook toen ik de film ging kijken, maar hij ging tot mijn verbazing verder, meen ik. Eind is dan ook niet echt bijzonder.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Gokudô Kyôfu Dai-gekijô: Gozu - In a Lonley place
Foutje Reinbo. Dit moet zijn:
From Dusk Till Dawn - In a Lonely place
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Seul contre Tous - Shaolin Soccer
Ik kan me het einde van Shaolin Soccer niet eens meer herrinneren, maar het kan nooit veel bijzonders zijn geweest.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Laatse match in Shaolin Soccer was hilarisch, maar geen match voor Seul Contre Tous uiteraard.
2-0