- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Komische Scènes
Knock-Out: Komische Scènes
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
7-5 Het neerknallen van een jager is humor ? Hoe ziek is dit spel. Zieke gasten.
Ik zie zelden humor fragmenten hier. Alsof het kapotschieten van iemand Komedie is ? Waar zijn jullie mee bezig !!!
Nou als ik er nog eens humorvols kan aandragen , is 't wel 't tafeltje in Ninotchka.... Dat zullen de debielen hier niet kennen, vrees ik. Exusez le mots.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Tja, de wereld is verloren. We hebben een nieuwe wereldoorlog nodig om alles weer in perspectief te plaatsen.
Join the troupe zou ik zeggen! /me duikt onder in contemplatie.
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7939 votes
24.
North By Northwest: Cary Grant en zijn moeder in de lift.
-
Happy Gilmore: Happy mist de bal en vloekt alsof zijn leven ervan afhangt.
0-1
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
0-2
7-5 Het neerknallen van een jager is humor ? Hoe ziek is dit spel. Zieke gasten.
Ik zie zelden humor fragmenten hier. Alsof het kapotschieten van iemand Komedie is ? Waar zijn jullie mee bezig !!!
Nou als ik er nog eens humorvols kan aandragen , is 't wel 't tafeltje in Ninotchka.... Dat zullen de debielen hier niet kennen, vrees ik. Exusez le mots.
Beetje radicaal om meteen een heel humor subgenre uit te schakelen, vind je niet ? Zwarte humor behoort tot mijn favoriete soort humor.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Ik ben het wel met FisherKing eens dat er maar weinig echte humor fragmenten langskomen in deze knock-out. Misschien heb ik dan een apart gevoel voor humor, maar ik kan gewoon om de helft hier niet eens glimlachen.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ik ben het totaal niet met FK eens. Niet alleen zijn horror komedies en pik zwarte komedies bij mij zwaar favoriet. Het hyper onschuldige en geestige moment in Raiders of the lost ark als "fout" bestempelen is volslagen doorgeslagen en kinderlijk. Wat volgt? Het verbieden van Roadrunner?
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
@ Doom en Fisherking :
Hier
http://www.moviemeter.nl/forum/5/3442/3360
hebben we gedurende 3 dagen iedereen de kans gegeven scènes die ze grappig vinden, voor te stellen. Al deze scènes doen mee. Ik heb geen voorstel van jullie gezien. Nochtans is de werkwijze in dergelijke knock-outs al lang bekend : de knock-out wordt bediscussieerd in het algemeen topic, nadien wordt hij gelanceerd in een apart topic. Als jullie dat wilden, hadden jullie gemakkelijk mee kunnen helpen een "smaakvollere" knock-out samen te stellen. Want hoe meer personen meewerken, hoe gevariëerder de samenstelling.
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Tja, de wereld is verloren. We hebben een nieuwe wereldoorlog nodig om alles weer in perspectief te plaatsen.
Als dit humor is, is hij wel erg zwart. Als het een ernstige opmerking is, weet ik wel wie de zaken in perspectief moet plaatsen. Het gaat hier namelijk over een onschuldig spelletje over films. De wereld verloren ?
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
25.
Goodfellas: What's so fucking funny about me?
-
Happiness: De hond likt zijn baasje en dat terwijl hij net daarvoor sperma op at .
0-1 
kos
-
- 46691 messages
- 8849 votes
Die scene uit Happiness had bijna de film kunnen nekken.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
0-2
Beetje radicaal om meteen een heel humor subgenre uit te schakelen, vind je niet ? Zwarte humor behoort tot mijn favoriete soort humor.
Dan verschillen we toch van mening hoor. Maar goed, het is me inmiddels al duidelijk dat dat humor schijnt te zijn. (Al zou ik 't liever horror noemen
)
Toen ik jonger was vond ik de humor van Terrence Hill en Bud Spencer al vrij gewelddadig 
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Als dit humor is, is hij wel erg zwart. Als het een ernstige opmerking is, weet ik wel wie de zaken in perspectief moet plaatsen. Het gaat hier namelijk over een onschuldig spelletje over films. De wereld verloren ?
Zwarte humor, leek me wel geplaatst in een komische scenes-leuke-spelletjes-topic, toch ? (/me hoopt dat er verder niemand iets serieus achter zoekt)
1-3 (want die vond ik wel leuk)