- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Filmquotes
Knock-Out: Filmquotes
Jorick
-
- 8776 messages
- 2335 votes
Zeker gelezen uit welke film die kwam 
LOL 
tsjidde
-
- 2112 messages
- 4038 votes
2-6
18. Empire of the Sun: "I learned a new word today: Atom Bomb. It was like God taking a photograph..."
-
Die Hard 2: "How could the same kind of shit, happen to the same guy twice."
1-0
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
3-1 "I learned a new word today: Atom Bomb. It was like God taking a photograph...”
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
"I couldn't be fonder of you if you were my own son. But, well, if you lose a son, its possible to get another. There's only one Maltese Falcon." -
“They’re Here.”
1-0
Werwolf
-
- 4604 messages
- 1197 votes
"They're here" zonder filmtitel; dan stelt de quote toch niks voor. En mensen die voor de film stemmen doen dat toch als ze een quote herkennen..
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
"They're here" zonder filmtitel; dan stelt de quote toch niks voor. En mensen die voor de film stemmen doen dat toch als ze een quote herkennen..
"t is toch wel duidelijk dat die quote uit Poltergeist (kan je anders opzoeken in de lijst ) komt en idd hij stelt niets voor vergeleken met die geweldige tekst uit The Maltese Falcon.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
I need a father who's a role model, not some horny geek-boy who's gonna spray his shorts every time I bring a girlfriend home from school” -
“You're gonna need a bigger boat.”
Pfff lastig, twee wereldquotes....mogen beide door.
1-0 toch iets scherper.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Wat jij wil, ik plaats 'm niet. je kan altijd in de lijst kijken als het belangrijk voor je is om te weten wie het gezegd heeft (Als je dat al niet weet).
Reinbo, hou alsjeblieft op met deze onzin! Je mag stemme zoals je wilt, maar de regel dat je de quote los moet zien van de film en er zo op moet stemmen is compleet door jou (en Fisherking) verzonnen en was absoluut niet mijn bedoeling tijdens het opzetten van deze knock-out. Als jij zelf op quotes wilt stemmen zonder rekening te houden met de film vind ik dat best, maar verander intussen niet de regels van het spel. De titels van de film zullen dus genoemd blijven bij de quote! Stemmen op quotes zonder iets van de film te weten vind ik werkelijk onzinnig, omdat het dan net zo goed quotes uit de politiek of iets dergelijk hadden kunnen zijn. Context blijft belangrijk.
Raar dat uitspraken als 'I am your father.' en 'Nobody fucks with the Jesus.' er zonder pardon uitgegooit worden.
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12844 votes
6-5
Alsof ze zichzelf aan die regel houden
. Op die manier gezien slaat die van Jaws totaal nergens op. Is het een random zinnetje zoals mensen er duizend op een dag uitspreken.
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
maar de regel dat je de quote los moet zien van de film en er zo op moet stemmen is compleet door jou (en Fisherking)
en was absoluut niet mijn bedoeling tijdens het opzetten van deze knock-out.