- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out : Cinematografie
Knock-Out : Cinematografie
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Inderdaad leuk dat Ben-hur overwint, omdat ik een walkover voor Moulin Rouge verwachtte. Maar nooit is een film zo groots en episch in beeld gebracht als Ben-hur. Schitterend.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Erg jammer dat MR! Er uit ligt, virtuoos camerawerk.
Hier een paar prachtige shots Underground.
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Inderdaad leuk dat Ben-hur overwint, omdat ik een walkover voor Moulin Rouge verwachtte. Maar nooit is een film zo groots en episch in beeld gebracht als Ben-hur. Schitterend.
Heb alleen de wagenrace in breedbeeld gezien dus het kan daaraan liggen maar dat was het enige stuk dat ik visueel echt prachtig vond. Verder erg goed gemaakt maar niet mooier dan Moulin Rouge.
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2839 votes
Dat is zeker waar maar dat zegt niet automatisch wat over de cinematografie. De decors op de zuidpool zijn gewoon ontzettend mooi. 
Hetzelfde geldt een beetje voor Bom Yeoreum. Ik vind het een schitterende film met prachtige plaatjes maar niet omdat de cinematografie nu zo fraai is (deels wel natuurlijk).
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ach, een mooi shot kadreren in het Antarctisch landschap (of een pitoresk Koreaans meertje) is een eitje, maar daarom niet minder mooi...
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Op zich raar dat March of the Pinguins er bij zit. Die docu met die vogels (naam even kwijt) is toch wel een stuk knapper qua cinematografie denk ik.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Traveling Birds.... niet raar dat MotP erbij zit, wel dat Traveling Birds en Microcosmos ontbreken.... maar ach, er missen wel meer meesterwerkjes, maar of ze zouden winnen is de vraag.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
30 Days of Heaven - Himalaya L'Enfance d'un Chef
Lastig, maar DoH had minder basismateriaal zullen we maar zeggen...
1-0
Badalamenti
-
- 23135 messages
- 3565 votes
Il Conformista mag er NOOIT in de eerste ronde uit ! Ook niet tegen Eraserhead ! 
JoeCabot
-
- 2682 messages
- 1785 votes
Il Conformista mag er NOOIT in de eerste ronde uit ! Ook niet tegen Eraserhead ! 
Toch gaat het gebeuren...
Badalamenti
-
- 23135 messages
- 3565 votes
Het is al gebeurd ! En kijk eerst Il Conformista voor je een oordeel velt !
JoeCabot
-
- 2682 messages
- 1785 votes
Ik heb helemaal geen oordeel geveld, ik kan gewoon goed voospellen...
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Ben er uiteraard te laat mee, maar Rocky had ook in deze lijst moeten staan. Misschien iets voor volgend jaar.